Koskas te yleensä pesette ikkunat???

no vapuksi ennen, mutta on ruvennut lipsumaan juhannukseksi. Ja sitten joskus syys-talvella...
Ja yleensä vain toisella kerralla pesen välit, riippuen tietty jos ällöltä näyttää niin sit molemmilla

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat unohti kirjautua:
no vapuksi ennen, mutta on ruvennut lipsumaan juhannukseksi. Ja sitten joskus syys-talvella...
Ja yleensä vain toisella kerralla pesen välit, riippuen tietty jos ällöltä näyttää niin sit molemmilla

mä inhoon niitä helkutin välejä...

Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn Monroe:
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat unohti kirjautua:

mä inhoon niitä helkutin välejä...

niin mäkin inhoan

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn Monroe:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Syksyllä ja keväällä. Ja tietty sisäpuolet aina viikkosiivouksen yhteydessä.

AINA??? :o

No pakkohan ne on, kun muksut sormii ne alta aikayksikön jäljille!! Eikö kukaan muu muka pese viikoittain sisäpintaa laseista?? :o :o

Tota, en ainakaan mä. Miksi? Me ollaan lapsiperhe, ja lapsiperheissä on paskaset ikkunat.

Mä pyyhin noi sisäpinnat kun muistan. Kattellaan sitten kun lapset on aikuisia.. :D

kaksi kertaa vuodessa vähintään. Nytkin nuo ikkunat on aivan kamalassa kunnossa vaikka muutama kuukausi sitten pesin. Ikkunat on ihan autotien vieressa. Kyllä mä välillä vetelen sisäpinnat sormenjälkien takia, mutta ehkä kerran kuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja taukki:
siis miten sää peset joka viikko sisäpinnat? Pyyhitkö vaan, vai ihan niinku ikkunia pestään-pesemällä? :laugh:
Aattelin et pyyhkimisestä jää aina sellaset rannut... :(

Ei jää kunnon aineilla ja välineillä..

siis miten sää peset joka viikko sisäpinnat? Pyyhitkö vaan, vai ihan niinku ikkunia pestään-pesemällä? :laugh:

Mä pyyhin sellasilla kertakäyttösillä pyyhkeillä. On TODELLA käteviä vaikkeivät luonnonystävällisiä :/

Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:

Mä pyyhin sellasilla kertakäyttösillä pyyhkeillä. On TODELLA käteviä vaikkeivät luonnonystävällisiä :/

Voi myös ottaa käyttöön äitiyspakkauksen harsot (jollei vauva niitä enää tarvi), pestä ja lingota ne kaikki nihkeiksi. Siitä sitten vaan käyttämään, vaihtaa vaan riittävän usein. Varmaan on parempia kuin mikään kertakäyttöinen.

Yhteistyössä