Kotiäidit! Kiittääkö teidän mies koskaan teitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Meillä ei. Jotenkin harmittaa vaikka toki mä vaan teen ne kotihommat mitä mun "kuuluukin" kotona tehdä. Mutta harmittaa kun tuntuu ettei saa arvostusta. Aiemmin opiskelin ja kävin töissä ja aina heti koulun jälkeen järkkäilin ja tein ruoan ihan valmiiksi ja sitten menin töihin. Itse kumminkin omasta mielestäni näen vaivaa kun muutenkin olen ollut aika uupunut. Olen kyllä sanonut tästä ja väittää että arvostaa mutta ois joskus kiva kuulla se spontaanisti. Ja mun mies on itsekin ollut koti-isänä että tietää kyllä millaista se on.

Kyllä. Kun huomaa, että olen siivonnut niin kiittää/ osoittaa, että on kiva. Tänään vaihdoin lakanat ja mies meni niihin möyhäämään ja sanoi, että ihanaa, kun on puhtaat lakanat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kiittele ja miksi pitäisi. En mäkään kiittele miestäni siitä, että käy töissä ja tuo leivän pöytään.

Aijaa. Mä kyllä kiittelen miestä ja kehun aina parhaani mukaan.
Kyllä meilläkin ruoan jälkeen kiittää luonnostaan muttei muuten.

vaikka itsekin on ollut koti-isänä kotihoidontuella ja hoitaa lapsia ja tietää mitä se on meillä. Hermo on kireällä, koska huomiosta tappelu on aivan jatkuvaa. Myös MLL hoitajat ym. kokevat samoin, että on todella raskasta, koska tappelevat huomiosta ja eivät pääse mistään sopuun.
Eipä silti kiitä jos on ruoka valmiina odottamassa ja lapsilla ollut mukava päivä. Harmittaa usein. Tosin en minäkään kiitä että tuo leivän pöytään.

Ei kiitä mutta usein sanoo että ompas kiva tulla siistiin kotiin, ruoasta kyllä kiittää aina.
Mielummin minä kiittelen miestäni siitä että mahdollistaa kotona oloni, vaikka hermot silloin tälllöin palaa je tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin kotitöiltä.

Kiittää usein. Ja muistuttaa, ettei minulla tarvisi päivän aikana tehdä muuta kuin hoitaa lapset, se riittää. Mutta minulla tuo hänen kiittäminen taitaa jäädä vähemmälle.. :(