Kotiäitejä jotka olette olleet/aiotte olla kotona kunnes kaikki lapset koulussa,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olet YH mutta olet päättäny yrittää seuraavaa lasta noin vuoden kuluttua? :o jeps.

Kyllä, näin on.

Katsos ei sitä koko miestä tarvii siihen lastentekoon, sperma riittää.

Ja on mulla yksi isäehdokas harkinnassa joka olis muutakin kun luovuttaja, mutta ei siihenkään parisuhdetta tarvi.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
olet YH mutta olet päättäny yrittää seuraavaa lasta noin vuoden kuluttua? :o jeps.

Kyllä, näin on.

Ja on mulla yksi isäehdokas harkinnassa joka olis muutakin kun luovuttaja, mutta ei siihenkään parisuhdetta tarvi.

Luulisi nykyaikana tietävän, että ei siihen lapsen saamiseen tosiaan parisuhdetta tarvita. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Kyllä, näin on.

Luulisi nykyaikana tietävän, että ei siihen lapsen saamiseen tosiaan parisuhdetta tarvita. :whistle:

Nii-ih... :whistle: Meinasin hetken verran jo kehottaa ko tyyppiä lukemaan hieman ihmisen lisääntymisestä; ei se ihan kuitenkaan niin mene ku äiti sano pienenä, että on mies jja nainen ja sit ne menee naimisiin.

Yhteistyössä