N
no tuota
Vieras
Tajusitkohan? On kyllä työstä vapaata mutta ei kotitöistä ja lapsista. Samat kotityöt pitää tehdä ansiotyön lisäksi.
Toivottavasti jo itsekin tajusit, ettei sulla todellakaan ole samoja kotitöitä kuin kotiäidillä, vai vietkö sä hoitopaikkaan ruuat mukana ja menet töidesi jälkeen sinne siivoamaan, niin ja tietysti järjestät koko päiväksi kaikkea toimintaa...? Sun lastesi hoitaja ei tee mitään? Ohhoh