L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kotihoidossa työskennellyt lähiesimies on paikalla, mutta tarvitset varmaan jonkun lähihoitajan apua?
toisaalta tuskin sinäkään jäit kaipaamaan ko asiakkaalla käyntejä...Alkuperäinen kirjoittaja lähihoitaja:Siksi kysyn kun eräs vaativa asiakas pyysi minun tehdä pottumuusia kokoperunoista,enkä alannut tekemään kun kaapista löyty myös Mummon Muusipaketti...Ja palkinnoksi antoi ikuisen käyntikiellon!
Alkuperäinen kirjoittaja joka lyyli oma tyyli:toisaalta tuskin sinäkään jäit kaipaamaan ko asiakkaalla käyntejä...Alkuperäinen kirjoittaja lähihoitaja:Siksi kysyn kun eräs vaativa asiakas pyysi minun tehdä pottumuusia kokoperunoista,enkä alannut tekemään kun kaapista löyty myös Mummon Muusipaketti...Ja palkinnoksi antoi ikuisen käyntikiellon!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:itsellä myös se periaate että lämmittelen valmiita ruokia,puuroja kyllä teen,mutta siihenhän nyt ei montaa minsaa mene.Ärsyttää hoitajat jotka tekee asiakkaalle extraa,ja sitten asiakas olettaa että jokainen hoitaja tekee.Missä se raja oikein menee..mitä saa tehdä ja mitä ei!?
Alkuperäinen kirjoittaja joka lyyli oma tyyli:toisaalta tuskin sinäkään jäit kaipaamaan ko asiakkaalla käyntejä...Alkuperäinen kirjoittaja lähihoitaja:Siksi kysyn kun eräs vaativa asiakas pyysi minun tehdä pottumuusia kokoperunoista,enkä alannut tekemään kun kaapista löyty myös Mummon Muusipaketti...Ja palkinnoksi antoi ikuisen käyntikiellon!