Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2005 klo 10:18 Mae kirjoitti:No meille ainakin saa tulla... ja ulkoilu on ihan kivaa, meiän äijä ei vaan noissa vaunuissa nuku. tosin se ei taida nukkua missään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2005 klo 14:19 Äippäliininen kirjoitti:Mekin voitais yrittää tulla ens viikolla. Meillä vaan toi kulkeminen tuottaa ongelmia, mutta yritetään. Meiltä löytyy leikkiseuraa!
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2005 klo 14:36 Trillian kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2005 klo 14:19 Äippäliininen kirjoitti:Mekin voitais yrittää tulla ens viikolla. Meillä vaan toi kulkeminen tuottaa ongelmia, mutta yritetään. Meiltä löytyy leikkiseuraa!
Jos me täältä lähdetään johonkin, niin autolla mennään. Joten voin käydä hakemassa, jos sulla on koppa vaan autoa varten.
Ja sit yleisesti:
Meidän neiti ei kyllä ulkoleikkejä ole kokeillut, en usko että niistä mitään ymmärtää, eli ulkoilu meinaa sitä että rattailla liikutaan. Mikä sekin soppii.
Meille mahtuu kyllä kahville, mutta meidän koirat ei kaikkia aina miellytä... eli varoitan, ne on sitten yli-innokkaita, haukkuu ja riehuu jos tulee paljon porukkaa. Mut siis kilttejä ovat, tosin pienempi ei tykkää lapsista, mut ei se kyllä sit lähellekkään tule.
Ensi viikon alku sopii hyvin.
Moi! =)Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2005 klo 11:29 honiska kirjoitti:kone palasi elävien kirjoihin! meni tästä toosasta kovalevy p*askaksi ja sitä on tässä vaihdatettu, oli yli viikon vierotuskuuri tästä palstasta...
mutta milloin tapaamista? meillä alkais olla asiat sillä mallilla että lapset on parantunu elämänsä ensimmäisestä korvatulehduksesta, mulla on lääkitys kohdallaan niin ette päänsärky enää niin vaivaa ja mun armas räkätautinikin alkaa olla ohi. auto on myös taas käytössä, tossa välissä ku puuttu nuo talvirenkaat mut nyt sekin siis hoidossa.
mä oon tylsistynyt ja pukkaan itseni ensimmäiselle ilmottautuneelle kylään! tai ois kyl helpompi lähtemisen kannalta että meillä kokoonnuttais, ku noiden kahden autoon saaminen ilman rimpuilua, raivoamista, kirkumista, tuskan hikeä ja muutamia karkausyrityksiä on täysin mahdotonta, enkä totta puhuen jaksais sitä.
miten tällä viikolla??
Passaa mulle. Maanantai vois olla hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2005 klo 13:22 honiska kirjoitti:no miten ois sit alkuviikosta jo? ens maanantai tai tiistai?
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2005 klo 13:44 Mae kirjoitti:\Passaa mulle. Maanantai vois olla hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2005 klo 13:22 honiska kirjoitti:no miten ois sit alkuviikosta jo? ens maanantai tai tiistai?
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2005 klo 14:20 honiska kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2005 klo 13:44 Mae kirjoitti:\Passaa mulle. Maanantai vois olla hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2005 klo 13:22 honiska kirjoitti:no miten ois sit alkuviikosta jo? ens maanantai tai tiistai?
sovitaan sitten niin. mielläkö?
muita löytyykö?
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2005 klo 20:27 Mae kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2005 klo 14:20 honiska kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2005 klo 13:44 Mae kirjoitti:\Passaa mulle. Maanantai vois olla hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2005 klo 13:22 honiska kirjoitti:no miten ois sit alkuviikosta jo? ens maanantai tai tiistai?
muita löytyykö?
juu, teillä... olisko n.11 hyvä?
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2005 klo 22:09 honiska kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2005 klo 20:27 Mae kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2005 klo 14:20 honiska kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2005 klo 13:44 Mae kirjoitti:\Passaa mulle. Maanantai vois olla hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2005 klo 13:22 honiska kirjoitti:no miten ois sit alkuviikosta jo? ens maanantai tai tiistai?
muita löytyykö?
juu, teillä... olisko n.11 hyvä?
käy hyvin! kunhan ette heti aamusta rynnistä niin että meikäläinen on täällä tukka pystyssä ja naama turvoksissa....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2005 klo 13:03 Mae kirjoitti:Sori, ei me päästäkään. Poju päätti TAAS tulla räkätautiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2005 klo 08:27 Trillian kirjoitti:helou!
Meillä aletaan olla elävien kirjoissa, tai no taas jotain vaivaa tuntuu olevan aluillaan kun typykkä itkee enemmän ja yölläkin on tosi levoton... oliskohan vatsavaivaa
Miekin olin reissussa vkl, toipuminen on vasta aluillaan kun tuli ajettua reilu 700km ja nukuttua huonosti.
Joulun jälkeen tavataan, pidetään vaikka pikkujoulut vähän jälkikäteen
:xmas: