Ä
äippäl
Vieras
Jotenki tuntuu, että en osaa enää olla lapseni kans. Tuntuu että hän tylsistyy täällä minun kans. Itekki oon jotenki väsyny, en jaksa koko ajan höpöttää ja keksiä tekemistä. Pihallaki hankala olla kun karkaa koko ajan autotielle ja joka asiasta vaan kiukkuaa. Ja pihapiirissä ei oo oikeen muita lapsia mistä saada seuraa. Oon aina vaan haaveillu että haluun olla kotiäiti, mutta tuntuu että masennun näin. Ja kärsiikö lapsi tästä toimettomuudesta? Olisko hänen parempi olla jossain tarhassa tms ikätovereiden kanssa...