Kotona taaperon ja vauvan kanssa - eka onnistuminen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "assi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"assi"

Vieras
Meille syntyi viikko sitten toinen lapsi ja esikoinen on 1,5 vuotta. Viikko on mennyt vaihtelevissa tunnelmissa baby bluesin kourissa ja olen pelännyt etukäteen päivää, jolloin mies palaa töihin (viikon kuluttua).

Mies on käynyt jo pari kertaa salilla iltaisin niin kun esikoinen on mennyt nukkumaan. Nämä illat ovat menneet hyvin, sillä esikoinen ei ole herännyt kesken unien. Tänään sitten lähti salille päikkäriaikaan ja minä itse lupasin kokeilla, että miten esikoisen nukutus onnistuu vauvan kanssa. Hyvin meni! :) Imetin samalla kun luin satua ja nukutin esikoista. Kun esikoinen oli nukahtanut, tulimme vauvan kanssa makuuhuoneesta pois ja olen yrittänyt röyhtäyttää häntä sillä kärsii voimakkaasta pulauttelusta. No, söin vielä välipalaa ja nyt nukahti vauvakin, joten taidan ottaa vauvankin mukaan ja mennään koko porukka nukkumaan päikkärit makuuhuoneeseen!

Pienikin onnistuminen valaa uskoa itseen :) Esikoinen on uhmaillut koko viikon nyt, joten oli ihanaa huomata, kuinka mielellään hän nukahti äidin kainaloon <3 Mun pienet kullanmuruni <3

• Tykkää
Reactions: soja
Noniin, siitä se lähtee:heart:

Hienoa, kyllä sä pärjäät!
Itse on kanssa ollut onnistumisen tunnelmia, meillä siis nyt 1,5v lapsi sekä 3kk vauva. Muutaman kuukauden se haki että selkeemmät rutiinit löyty, johtui myös tietysti ettei vauvalla ollut alussa minkäänlaista rytmiä, ja nytkin se on epäsäännöllinen ;)
Rennolla asenteella vaan eteenpäin! Itsekin aluksi jännitin kun mies lähti töihin isyysloman jälkeen, varsinkin kun tää isompi lapsi oli mustasukkainen..

Meidän lapsilla ikäeroa melkein kolme vuotta ja siitä huolimatta jännitti jäädä lasten kanssa keskenään.Onneksi esikoinen on hyvin omatoiminen, kaikki on mennyt siis hyvin.Noista onnistumisista kannattaa iloita ja jos joskus tuntuu rankalta niin menet siitä mistä aita on matalin :) Varmasti pärjäät hyvin lasten kanssa!

Yhteistyössä