A
"assi"
Vieras
Meille syntyi viikko sitten toinen lapsi ja esikoinen on 1,5 vuotta. Viikko on mennyt vaihtelevissa tunnelmissa baby bluesin kourissa ja olen pelännyt etukäteen päivää, jolloin mies palaa töihin (viikon kuluttua).
Mies on käynyt jo pari kertaa salilla iltaisin niin kun esikoinen on mennyt nukkumaan. Nämä illat ovat menneet hyvin, sillä esikoinen ei ole herännyt kesken unien. Tänään sitten lähti salille päikkäriaikaan ja minä itse lupasin kokeilla, että miten esikoisen nukutus onnistuu vauvan kanssa. Hyvin meni!
Imetin samalla kun luin satua ja nukutin esikoista. Kun esikoinen oli nukahtanut, tulimme vauvan kanssa makuuhuoneesta pois ja olen yrittänyt röyhtäyttää häntä sillä kärsii voimakkaasta pulauttelusta. No, söin vielä välipalaa ja nyt nukahti vauvakin, joten taidan ottaa vauvankin mukaan ja mennään koko porukka nukkumaan päikkärit makuuhuoneeseen!
Pienikin onnistuminen valaa uskoa itseen
Esikoinen on uhmaillut koko viikon nyt, joten oli ihanaa huomata, kuinka mielellään hän nukahti äidin kainaloon <3 Mun pienet kullanmuruni <3
Mies on käynyt jo pari kertaa salilla iltaisin niin kun esikoinen on mennyt nukkumaan. Nämä illat ovat menneet hyvin, sillä esikoinen ei ole herännyt kesken unien. Tänään sitten lähti salille päikkäriaikaan ja minä itse lupasin kokeilla, että miten esikoisen nukutus onnistuu vauvan kanssa. Hyvin meni!
Pienikin onnistuminen valaa uskoa itseen