Kouluaikojen pahin kiusaaja asuu ihan lähellä!

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
Facebook, Facebook, tuo jokaisen stalkkaajan unelma. Kaverin kavereissa tuli vastaan tyttö, jonka kanssa olin kaveri ala-asteella, mutta joka sitten alkoi "kovikseksi" ja kiusasi minua armottomasti koko yläasteen ajan, ja jos tuli kylillä vastaan senkin jälkeen, niin heitti aina jotain kommenttia. Ajattelin päässeeni koko paskan ohitse, onhan tässä ikää jo päälle 30 v, mutta kun tuo nimi tuli vastaan, niin tuntui että muutuin taas epävarmaksi varhaisteiniksi, joka oli kuin maansa myynyt, kun entinen kaveri alkoi kiusaajaksi.

Ja kun kerran olen tyhmä, niin olihan tuota profiilia pakko käydä kurkkaamassa, ja selvisi että tuo ihminen asuu ehkä 50 metrin päässä meistä, tuossa seuraavan poikkikadun varrella, talossa josta itsekin katselimme asuntoa :O Ihme että en ole törmännyt, kun ollaan tässä puolitoista vuotta jo asuttu, ja tuosta kuljen monta kertaa viikossa. Tuon ihmisen kotitalo näkyy meidän makkarin ikkunasta, nyt kun ei ole puissa lehtiä.

Tyhmäähän tämä on, mutta jotenkin iski sellainen epämiellyttävä tunne.

Alkuperäinen kirjoittaja hannele:
Mutta nyt olette jo aikuisia? Mitäpä sitä vanhoja muistelemaan. Jos hän käyttäytyisi minua kohtaan vieläkin nyrpeästi, tekisin samoin.

Helpommin sanottu ku tehty. Kiusaaminen jättää kuitenki ikuiset arver... nimim. Kokemusta on

Itse olen nyt aikuisiällä nähnyt muutamaa vanhaa koulukiusaajaani mm. baarissa, kun muutin takaisin lapsuuden kaupunkiini. Tosi kiva nähdä kuinka heidän naamansa venähtää, kun olen laihtunut ja ulkonäöltänikin olen kaunis, toisin kuin kouluaikoina. Lisäksi kun olen hyvin koulutettu ja hyvässä työ asemassa, siittäs saivat! :)Tunnen oikeasti jonkinlaista sadistista mielihyvää siittä kun nyt aikuisena olen heitä ns. paremmassa asemassa elämässä. Tosin kiusaaminen oli niin rankkaa, että suotakoot se ilo minulle nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Itse olen nyt aikuisiällä nähnyt muutamaa vanhaa koulukiusaajaani mm. baarissa, kun muutin takaisin lapsuuden kaupunkiini. Tosi kiva nähdä kuinka heidän naamansa venähtää, kun olen laihtunut ja ulkonäöltänikin olen kaunis, toisin kuin kouluaikoina. Lisäksi kun olen hyvin koulutettu ja hyvässä työ asemassa, siittäs saivat! :)Tunnen oikeasti jonkinlaista sadistista mielihyvää siittä kun nyt aikuisena olen heitä ns. paremmassa asemassa elämässä. Tosin kiusaaminen oli niin rankkaa, että suotakoot se ilo minulle nyt.

No toi tekee tietysti hyvää itsetunnolle. Harmi vain et ite olen yhtä ruma kuin yläasteella, eikä muutenkaan ole mennyt kovin hienosti. Ei mitään superarvostettua työtä, ei hyviä arvosanoja kouluista.

Kiinnostas tietää,et onks kiusaajat ikin yrittäny ees pyytää anteeks?

Pystytte ilmeisesti kuitenkin keskustelemaan toistenne kanssa? Kun kerran tiedätte koulutuksen ja työaseman?

Yhteistyössä