Minä olin koulukiusattu koko helvetin kouluajan.Yläasteella sain kaksi ystävää,jotka olivat sittenkin vain käärmeitä..Kukaan ei uskonut kun asiaa kerroin kotona,koulussa,muualla-sanottiin "ei ne tarkoita,ota nyt itseäsi niskasta kiinni ja kasva"..Kunnes mulla eräs päivä paloi käämi,ja vetäsin erästä kiusaajaa päin näköä repulla.Seurauksena silmälasien hajoaminen,nenäverenvuoto..
Keskimmäistä lastani kiusattiin muutama vuosi sitten;haukuttiin,tönittiin,lyötiin,revittiin vaatteita,viskottiin rapakkoon vaatteet,hatut,reput...Koululla opettajat ja rehtori vain levittelivät käsiään "voi,voi kun me ei voida tehdä asialle mitään.Me ei olla nähty mitään.." Eräänä päivänä saan puhelinsoiton töihin;koulussa on tapahtunut onnettomuus.Luokkakaveri oli vetässyt pojalta jalat alta ja poika oli kaatunut pulpetin kulmaan.Koko vasen puoli kasvoista aivan kuin puolikas jalkapallo,musta,pelkona silmä...Isku on kohdistunut silmäkulmaan.Siitä sitten terveyskeskukseen taksilla,sieltä keskussairaalaan,kuvattiin,tarkkailtiin..JA EDELLEENKÄÄN KUKAAN EI VOI TEHDÄ MITÄÄN!!!!!!!
Minä tein ilmoituksen poliisille.Päälleni sain vihat tuon kiusaajan vanhemmilta,luokan opettajalta ja muutamalta muulta sivulliselta.
Tän hetken tilanne on se,että pojat on luvanneet olla kiusaamatta,joka on tähän asti pitänyt,luokan seinällä on koko luokan yhteinen sopimus siitä että ketään ei kiusata,oppilaiden allekirjoituksin "vahvistettu".
Näinkö pitkälle pitää mennä???