T
tyttöjen äiti
Vieras
Tietääkö kukaan mikä on koulunkäyntiavustajan palkka? Onko lomat samat kuin koululaisilla? Ja jos joku on ammatiltaan koulunkäyntiavustaja, niin viihdytkö työssäsi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:ite olen. palkka on noin 1300?/kk bruttona!! en todellakaan tee työtä rahasta vaan siks koska tulen toimeen lasten kanssa ja viihdyn alalla..
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:ite olen. palkka on noin 1300?/kk bruttona!! en todellakaan tee työtä rahasta vaan siks koska tulen toimeen lasten kanssa ja viihdyn alalla..
Eli sä oot siis 8h päiväs?
Alkuperäinen kirjoittaja badass:muuhun mitään kommentoimatta voin sanoa et viihdyn työssäni sinänsä et lapset on ihania ja koulumaailma kiinnostaa, mut jos sun luokkaan osuu sijainen / ope jonka kanssa et tule toimeen, sun elämästäs voi tulla helvettiä.
nimim.mun pää ei kestä ja alanvaihto edessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Koulunkäyntiavustaja:Alkuperäinen kirjoittaja badass:muuhun mitään kommentoimatta voin sanoa et viihdyn työssäni sinänsä et lapset on ihania ja koulumaailma kiinnostaa, mut jos sun luokkaan osuu sijainen / ope jonka kanssa et tule toimeen, sun elämästäs voi tulla helvettiä.
Kerro enemmän, itsellä ollut kanssa huono kokemus, onneksi nyt kiva opettaja...
Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja Koulunkäyntiavustaja:Alkuperäinen kirjoittaja badass:muuhun mitään kommentoimatta voin sanoa et viihdyn työssäni sinänsä et lapset on ihania ja koulumaailma kiinnostaa, mut jos sun luokkaan osuu sijainen / ope jonka kanssa et tule toimeen, sun elämästäs voi tulla helvettiä.
Kerro enemmän, itsellä ollut kanssa huono kokemus, onneksi nyt kiva opettaja...
sain työ"parikseni" 6kymppisen vanhanaikaisen mummon jonka mielestä kka on siivoamista varten ja aivan turha luokassa ja jonka mielestä esim. adhd johtuu liian lepsusta kurista ja siitä et lapsi on kasvatettu huonosti. puolidementoitunu ja ilkee kusipää joka saanu mut ja monta lasta itkemään.
eikä kukaan tee asialle mitään.
mä en tällä luonteellani pysty tätä työtä tekemään kun on olemassa se riski et joudun toistekin työskentelemään tyypin kanssa jonka kanssa ajatukset ei käy yhtään yksiin.
Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:ite olen. palkka on noin 1300?/kk bruttona!! en todellakaan tee työtä rahasta vaan siks koska tulen toimeen lasten kanssa ja viihdyn alalla..
Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:tekisin.. ja olenkin vapaaehtosena ollutkin monissa tapahtumissa..
Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:tekisin.. ja olenkin vapaaehtosena ollutkin monissa tapahtumissa..