Kouvolan seutu, hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manta76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heips vaan!
Hyvä, että Kouvolankin äipät ovat huhuilemassa. Mä olenyksi niistä viime vuoden puolella plussanneista ja kesävauvaa oottelen. Laskettu aika 20.5. Kiva olisi tavata muitakin oottavia. Mitäs olette miettineet??? Ikää mulla on jo yli kolmekymmentä, mutta ei kai se haittaa menoa.. :heart: :heart:

Hienoa, et löytyy muitakin Kouvolan seutulaisia...tosin vuoden päästähän me ollaan kaikki kouvolalaisia. :D Iällähän nyt ei oo niin väliä...mullakin sitä on jo 31 vuotta.

Vois keksiä jotain tapaamisen tapaista jossain vaiheessa...ehdotuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja vauvaunelma:
Täälläkin yksi kouvolalainen ilmoittaa itsestään..tosin plussalainen en ole enää vaan 7kk+ tytön äityli :)

Plussalaisiahan me kaikki ollaan ketkä tääl KaksPlussan sivuilla pyöritään. :D Ei sillä niin väliä onko se vauva vielä masussa vai jo maailmaan saatettu, juttuseura kelpaa varmaan kaikille. =) Toi meitinkin "vauva" on kohta jo 5 vuotta.

Tapaaminenhan voisi olla ihan kiva juttu. Itse oon jyväskylästä muuttamu kouvolaan kolme vuotta sitten ja tähän mennessä saadut kaverit on lähinnä koulukavereita, joilla ei ole perheenlisäys kovin ajankohtaista..Oliskin siks ihan kiva tutustua uusiin tuttavuuksiin ja varsinkin edes suunnilleen samassa elämäntilanteessa oleviin joiden kanssa voisi höpötellä sitten vauvajuttujakin :)

Kysyn nyt muuten täältäkin että onko ketään joka haluaisi/pääsisi LAHTEEN elokuviin ensi viikon keskiviikkona klo 17.30. ?

Kun sain neljä finnkinon lippua Asterix olympialaisissa elokuvan ennakkonäytökseen, mutten itse pääse. Ensi-iltaanhan elokuva tulee sitten vasta 1.2, joten pääsisi ensimmäisten joukossa katsomaan :)

Ilmoitelkaa jos on halukkaita :)

Yhteistyössä