kp 31/28 ja negaa näyttää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IlonaEmilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IlonaEmilia

Uusi jäsen
17.04.2011
1
0
1
Tein testin kp 28/28 ja 29/28. Negaa näytti. Tänään tein myös testin (kp 31/28), sekin negatiivinen. (kyllä, olen malttamaton..)
Voiko olla, että testailen liian ajoissa ja sen takia näyttää negaa?? (vaikka testeissä kovaa lupaillaan, että voi näkyä jo kun menkkojen kuuluisi alkaa..)
Missä vaiheessa teillä näkynyt plussa ja kuinka monta negaa testiä teitte sitä ennen?
Ei tietoakaan menkoista, tosin rinnat on arat ja vähän huono olo. Ennen menkat tullu kuin kellontarkkuudella..

Minulla on molemmissa raskauksissa hyvin haalea plussa tullut vasta viikon päästä menkkojen piti-alkaa-päivästä, eli siis seitsemättä päivää oli menkat myöhässä kun haalea plussa. Mutta kaikesta huolimatta molemmat sikiöt vastasivat menkkojen mukaan laskettua kokoa. :)

[QUOTE="vieras";23602432]Minulla on molemmissa raskauksissa hyvin haalea plussa tullut vasta viikon päästä menkkojen piti-alkaa-päivästä, eli siis seitsemättä päivää oli menkat myöhässä kun haalea plussa. Mutta kaikesta huolimatta molemmat sikiöt vastasivat menkkojen mukaan laskettua kokoa. :)[/QUOTE]

Jatkan vielä, että itsellänikin menkat ovat hyvin säännölliset, joten periaatteessa tiesin molemmilla kerroilla olevani raskaana. Testi vain oli alkuun eri mieltä. ;)

Yhteistyössä