kreikkalainen jumala

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos jonkun elämässä ""suurinta, kauneinta ja mahtavinta"" on se, että saa kikkeliä tai piparia ventovieraalta, niin eipä ole hääppöistä. Hankkikaa itsellenne elämä!

heh.. kumpa tietäisit mitä jollain toisella miehelä voi olla tarjota. Se on kuule mieleenpainuvaa, jos on kunnon mela. Sitä tosiaan voi muistella ja pitkään. Saa hymyn suupieleen vielä monta kertaa ja tulee uniinkin. Mutta siitähän sinä et tiedä. Mene sinä runopalstalle etsimään kaltaistasi seuraa.

Oooo:lle

Aivan! Jos ainoa asia mitä miehessä arvostat, on hänen ""melansa"" ja siinä elimessä on koko elämäsi sisältö, ilo ja onni, joita voit ""vanhoilla päivilläsi muistella"", niin siirryn mielelläni runo-osastolle. Niin kauan kun minulla on terveet ja toimivat kädet, en sinunlaistasi naista kaipaa...

Tiedoksi: Sattumanvaraisiin ja -värisiin irtokikkeleihin sortuvat helpot naikkoset eivät sittenkään ole jokaisen miehen unelma....

Ja krekupelle muistelee hymynkare suupielessä ja kertoo koko suvulle ja muille kikoloille, että: ""Olipas sillä suomalaislehmällä harvinaisen väljä vittu. Onneksi ruppureikä oli vielä kohtuullisessa kunnossa ja melkein kaikki hampaat suussa.""

Ooooo:lle,

Olet sitten saanut mieheksesi aidon suomalaisen tohvelisankarin. Nyt ymmärrän miksi käsityksesi suomalaismiehistä on niin huono.... No, eipä minua käy edes äijääsi sääliksi, itsepähän on sinut valinnut...

Kaikki eivät vaan voi voittaa....

Jos haluaa pitää oman vaimon vain itsellään on hyvä ylistää vaimon kauneutta ihanuutta seksikkyyttä ym. päivittän. Siloin on paremmat mahdollisuudet ettei muitten miesten kohteliaisuudet avaa vaimon reisiä heti miten kun on jo vuosia kuullut samat lätinät omalta mieheltään.

Naista on helppo ohjata kunhan on hieman perillä niiden ajatusmaailmasta. Miestä on vaikeampi ohjata koska mies ajattelee useinmiten kullillaan eikä vaimo ole aina paikalla ja niin kulli vie miestä eikä naisten tarvitse kehua miestä pätkääkään housut tippuu heti kun kullilla ajattelu alkaa.

Voi Pyhä Sylvi!!!!!!!!!

Etkö hyvä ihminen käsitä!!!!!! Sitähän ne kaikki gigolot tekee, kehuu sut maasta taivaaseen ja imartelevat. Sitten kun saavat sinut sänkyysi niin heittävät kuin rukkasen pihalle..et se niistä tunteista.
Jos miehesi on sinulle tärkeä niin älä mene ansaan.
Nämä tyypit ei välitä tunteistasi vähääkään.
En sano että kaikki olisi samanlaisia mut suurin osa kuiteskin...ja puhun kokemuksesta:((((((

Höpö-höpö, Sini! Jos sua onkin käytetty hyväks, niin Moonan tapaukses tilanne on päinvastoin. Moona miettii, että jos kerran kokeilis krekua ja heittäs sitten tyypin mäkeen. Siis tietäs, miltä tuntuu olla ulkolaisen kanssa. Kokemus nääs, honey! Ja kokemuksesta tiedän, että hyvä sellainen :))))))

Diane on näistä kaikista eniten varmasti oikeassa, luulen et moona haluais vain kerran, miehen siitä tietämättä, saada tämän seksikkään hellaan pojan sänkyyn. Vertailun vuoksi. Ja niin sais taas yks suomalainen elämänsä panot!! Siinä ois mitä muistella... Ei sitä omaa ihanaa mussukkaa voi mäkeen pistää yhden loistopanon takia. Kokeile ihmeessä, et taatusti kadu. Ja pitää sitä kunnon seksiä saada vaikka avioon meneeki? Jos ei oma ukko tajua kehua en yhtään ihmettele et nykyään naiset tuohon lepertelyyn lankeaa...

Jospa Moona ja poikaystävä voisivat tehdä ns. yhden illan sopimuksen?

Moona saisi panettaa itsensä kreikan Grigoriuksella ja poikaystävä saisi ottaa savut upeasta ja pitkäsärisestä Ljudmilasta?

Olisi siinä sitten kummallakin muistelemista, kun avioliiton arki koittaa. Onhan sellainen kuuma Ljudmila nyt ihan toista kuin nämä suomalaiset, isoperseiset ja tissittömät lohnakkeet. Saisi poika kerrankin kunnon kyydit!

Entäpä jos sovittais, että Kreku-Grigorios maksaa Moonalle saman verran panosta kuin poitsufrendi Ljudmilalle?

Saman verran kreku joutuisi kuitenkin pistämään likoon kynttiläillallisesta Athanasioksessa tai Minoksessa + drinkeistä yökerhokierroksella + taksista + hotellista.

Siis nuorenparin talous ei kärsisi, kaikki pääsisivät panemaan ja kaikki olisivat tyytyväisiä ja sitä KOKEMUSTA rikkaampia!

Kannatan diilin ideaa!

Hommahan menee just niinkuin diili sen meille kertoi. Suomi-lohnakkeet katsovat Ljudmilaa nenänvartta pitkin. Kun Ljudmila kerää rahaa, hän on lohnakkeiden mukaan likainen huora.

Kun lohnake ottaa vastaan illallisen, drinksuja, taksikyydin ja gigolon tarjoaman hotellihuoneen, hän on mielestään ""hakemassa kokemuksia"".

Sitten kun Suomi-lohnake vanhenee ja rupsahtaa niin HÄN tarjoaa Grigorioksen illallisen, juottaa hänelle paukkuja, käy ostamassa äijälle vaatteita ja koruja, maksaa taksin ja raahaa Grikon hotellihuoneeseensa. Tätä tapahtumaketjua lohnake sitten kutsuu ""ihanaksi lomaromanssiksi"".

Kotiin päästyä tämä samainen lohnis paheksuu suureen ääneen miehiä, jotka käyvät maksullisissa.

Lopputulos on näissä tapauksissa täysin sama, rahaa on poltettu että ollaan päästy pukille, mutta naisen tapa on jotenkin muka hienompi ja hyväksyttävämpi? Hyi hitto mitä touhua.......

Itse ainakin antaisin vaimoni hyvillä mielin kokeilla tuota hellaan ihmettä. Koska olette onnellisesti kihloissa et ilmeisesti kuitenkaan ole jättämässä miestäsi seksin takia. Ja jos mun vaimo jättäis mut seksin takia olisi hän luultavasti löytänyt parempaa joten miksikäs ei? Eihän ketään voi pakottaa olemaan kenenkään kanssa.

Älkää nyt jaksako enää moralisoida, eihän se ole keneltäkään pois, jos jakaa postia kotiosoitteen ulkopuolella.

Ja suomalaisten naisten maine on hankittu jo kolmekymmentä vuotta sitten. Ei siihen yx Moona vaikuta sitä eikä tätä.

Ja Moona: kumia ette sitten käytä, se vie mieheltä kaiken tunnon !

Kerropa vähän moona missäs mennään, otikko jumalaisen kreikkalaisen sänkyysi? jäin koukkuun.
Mulla ei kokemusta oo, voin vain kuvitella kuinka hyvältä se mahtais tuntua. En kuitenkaan neuvo menemään sen kanssa. Ite sä kuitenki päätät lopuks.

Voin kuvitella miten toi komea 'Aristoteles"" :D
on saanut sun pään pyörimään!

Kreikkalaiset miehet ovat hurmaavia! komeita adoniksia joo!huh huh! ;))

en usko että voit kieltäytyä..( jäät haaveilemaan siitä jumalasta ;)
siis kai tässäkin on jokin tarkoitus? että tulit tuon hurmaavan miehen vastaan,mieti itse mikä.

hey ja by the way... luuletko että joku mies joka on suhteessa/kihloissa/naimisissa kieltäytyisi jostakin exoottisesta kauniista naisesta joka jahtaisi miehen perään? NOT and NEVER!

Kyllä jokainen tietää ettei miehet kieltäydy jos joku mies saa tuollaisen tilaisuuden ja olisi samassa tilanteessa niin kuin sinä!

Miehet kyllä ei mieti asiaa kaksi kertaa..kyllä ne ottaa.. ;))

Hmmm, mielenkiintoisessa tilanteessa olet, Moona. Vaihtoehtoja on vaikka kuinka, ja mielestäni fiksuja ovat ne, joita et tee sokaistuneena etelänmiehen kehuihin ja ihanuuteen. Itse etelä-euroopassa asuneena tiedän, että miehet siellä kyllä osaavat lirkutella ja kehua naista. Ero meidän skandinaavien ja sikäläisten naisten välillä on vain se, että me olemme kehuja kuullessamme seitsemännessä taivaassa ja sikäläiset pitävät niitä itsestäänselvyytenä :) Olkoon vika sitten suomalaisissa, junteissa miehissä tai meidän naisten huonossa itsetunnossa mutta kyllä ne kehut aina tuntuvat hyvältä.
Nyt olisi siis hyvä tilaisuus kouluttaa omaa, suomalaista miestäsi kehumaan ja arvostamaan sinua. Kutsu tämä kreikkalainen jumala illalliselle mutta ota myös kihlattusi mukaan. Kyllä siinä suomipoika varmasti, kunhan pääsee mustasukkaisuudestaan eroon. alkaa arvostaa sinua, kun huomaa, että kelpaisit toisellekin. Ties vaikka kuulisit muutaman kehunkin ;) Olen itse kokeillut kyseistä taktiikkaa, toimi oikein hyvin!

Ronjalle

Hahhah! Jos mun vaimo taluttaisi jonkun etelänpellen kotiin illalliselle, niin tapahtuisi seuraavaa:

a) Tempastaisiin esiin kopio avioehdosta.

b) Kurkattaisiin yhdessä papereista kuka asunnon omistaa.

c) Gigolo saisi auttaa pakkaamisessa.

d) Asunnon avaimet minun käteeni.

e) Gigolo pihalle, muija mukaan. Ilman minkäänlaista palautusoikeutta.

f) Uusi, parempi, nätimpi ja nuorempi eukko tilalle.

Se on SIINÄ!

Ronja on ihan oikeassa.

Kerrot, Moona, miehellesi millaisia märkiä unia olet nähnyt ja miten palavasti haluaisit rakastella tuon muukalaisen kanssa, niin varmasti miehesi alun mustasukkaisuudesta toivuttuaan alkaísi arvostaa ja kohdella sinua paremmin.

Yhteistyössä