K
kyllikki81
Vieras
Olen kolmessakymmenissä oleva nainen ja parisuhteessa saman miehen kanssa jo useamman vuoden(5 vuotta).Viime aikoina olen pohtinut mennyttä ja tulevaa...Miehen kanssa olemme riidelleet paljon ja tuntuu, että jokin "kuilu" on tullut väliimme..Olen odottanut paljon asioiden muuttuvan, mutta aina "sitten kun..." ja kaikki on samalla tavalla. Muutin miehen perässä muualle ja sosiaalinen verkosto on vähäinen enkä siksi ole oikein sopeutunut.Olen odottanut, että joskus tekisimme myös suurempia elämän ratkaisuja niin kuin minä haluaisin,mutta en jaksa enää odottaa mitään ja haluta kun ne ei ikinä toteudu (toisella ei taida oikeasti olla halua/intoa vaan minun annetaan vaan ymärtää/olettaa/odottaa)..Tuntuu, että tulevaisuuden toiveemme on kuitenkin erilaiset. En tiedä mitä tekisin? Viime aikoina mies on ollut paljon töissä ja emme ole juuri keskustelleet mistään, ihan vaan pakollisista asioista. Tuntuu, että kontakti henkisesti ja fyysisesti on kadonnut johonkin. Olen ollut asiasta surullinen ja alakuloinen.Mieleeni on myös tullut viime aikoina mies vuosien takaa jonka kanssa oli jotain sutinaa, mutta ei vakavampaa. Itse olin miehestä hyvin kiinnostunut. En tiedä miksi tämä mies on alkanut pyöriä mielessä, johtuuko tämä edellä mainituista asioista vai mistä? En tiedä mitä tehdä? Tai tiedän, että meidän pitäisi miehen kanssa keskustella asoista kunnolla yhdessä..Olen miettinyt yksinäni asioita paljon viime aikoina /:
Olen jopa miettinyt pitäisikö meidnä muuttaa erilleen,mutta tiedän että ensin pitäisi puhua asoista kunnolla.....
Olen jopa miettinyt pitäisikö meidnä muuttaa erilleen,mutta tiedän että ensin pitäisi puhua asoista kunnolla.....