Kriisiä pukkaa suhteessa ja itsenikin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pyörremyrsky
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pyörremyrsky

Vieras
Kohta 6v yhdessä ja yksi lapsi.. Alkanut tuntua siltä että tympii koko mies.. Kun lähden jonnekkin en enää kaipaa miestäni, en enää jaksa innostua seksistä niin kun ennen, tuntuu siltä etten enää tunne mitään miestäni kohtaan. Usein tuntuu myös siltä ettei sekään voi tuntea mitään mua kohtaan. Koska se ei enää kosketa mua tai ota kainaloon tms niin kun joskus ennen. Koskettaa vain silloin kun on tarkoitus sekstailla.

En tiedä oikein mikä mättää.. Tosin tuntuu että mulla on jonkin ihme "kriisi" meneillään itsenikin kanssa yhtäaikaa.. Välillä tuntuu että mulla pian nuppi sekoaa..

kellään muulla saman tapaista ollut?

älkää vaan sanoko että mee jonnekkin keskustelemaan kun mä oon jo ollu muutama kertaa perheneuvolas mut ei nekään osannu auttaa tai en koe et saan mitään irti siitä...

on teidän lapsi? Ite huomasin samat oireet kun imetin ja olin raskaana. Nyt kun kaks lasta alkaa olla yli imetysiän, on taas löydetty toisemme ja seksikin alkaa sujua. Älä anna periksi helpolla!

no jos sua kosketetaan vain tositarkoituksella, niin ei kai ole mikään ihme jos ei miltään tunnu eikä kiinnosta?

noista on mahdoton useinkaan tietää, että kuka on aloittanut etääntymisen ja mikä sen on käynnistänyt, mutta noidankehänä se tapahtuu.

hyvä puoli: jos käsittelette ne keskinäiset tyytymättömyydet ja hylätyksi tulemisen tunteet, niin voitte kääntää kehän myönteiseen suuntaan.

Komppaan edellistä. Lisäksi jokaisessa pidemmässä suhteessa tulee näitä etääntymisen kausia. Se on ihan normaalia käsittääkseni. Mutta kun sen ymmärtää ja käsittelee niin hoplaa; olettekin taas pikkaisen tiiviimpiä ja kestävämpiä.

Nyt on tavallaan valinna paikka. Heitätkö hanskat tiskiin ja toteat ettei tule mitään vai teettekö yhdessä hommia suhteen eteen?

Meetkö sä halimaan ja hellimään miestäsi?

Mä ainakin aina tilaisuuden tullen yritän koskettaa miestäni, rapsuttelen selkää tms.

Nämä jutut on niitä jotka pitävät suhteen hengissä, näyttää toiselle että rakastaa, pitkä aika ilman hellyyttä saattaa saada toiselle aikaan sen tunteen ettei toinen enää halua olla lähellä.

Hyppääs vaikka miehes syliin ja halaa ja suukota.

Juu jos haluat liittonne jatkuvan hyvänä, niin ryhdy vaan itsekin ottamaan kontaktia, fyysistä ja juttelu- yms kontaktia. Hakeudu itse lähelle, jos kaipaat läheisyyttä. Mutta kyl se pitkässä liitossa helposti tapahtuu tällainen surullinen etääntyminen. Kunpa muu olisikin mahdollista - itse elän tuoreen suhteen ihania hetkiä ja toivon niin, että tämä jatkuisi ikuisesti... mutta on vähän huonoja kokemuksia parisuhteista. Yritän nyt kuitenkin itse edes toimia toisin, jottei kaikki latistuisi.

Kyllä noita tulee parisuhteessa. Eli mielestäni ihan normaalia. Me olemme olleet mieheni kanssa 11 vuotta yhdessä ja tällä hetkellä menee tosi hyvin. Rakastan miestäni aivan valtavasti ja koen, että suhteemme on tosi hyvä. Mutta olen kokenut myös sen aallonpohjan, jolloin tuntui että koko mies lähinnä ärsyttää ja ällöttääkin. Pitkään ongelmana oli myös kadonneet seksihaluni, ne palasivat, kun jätin e-pillerit pois. Pillereihin en olekaan sen koommin koskenut. Mutta tosiaan tunteesi ovat ihan normaaleja. Anna itsellesi aikaa löytää rakkauden tunne uudestaan, se on kyllä mahdollista :)

Voih, kuulosti melkeen mun kirjoittamalta. Me kävimme yhdessä pariterapiassa ja se auttoikin, hetkeksi. Huomaan, että olemme ajautuneet taas samaan pisteeseen kuin ennen terapiaa...
Paljon on vikaa myös itsessäni... en minäkään yritä sitä kontaktia ottaa, en anna läheisyyttä, jolloin voisin sitä varmasti itsekin saada. Jotenki sitä olettaa vaan saavansa jotain helkkarin prinsessa-kohtelua... mies palvoo ja minä nautin ;)
Näinhän se ei kuitenkaan ole :( Kriisiä minullakin, ehkä kolmenkympin?

Mä en enää uskalla lähestyä miestä.. Koska mulla on sellainen tunne ettei se haluakaan mua lähelleen. Tuntuu että se halveksii mua ja pitää mua jotenkin huonona.

Tuntuu ettei tätä kierrettä saa katkaistua mikään.

Meillä ei asiat oo ikään oikeen sujunut sen oikean kaavan mukaan.
Ollaan tehty kaikki ihan väärässä järjestyksessä..

Varmasti vikaa on mussakin en tiedä saatan ehkä olla masentunutkin.. Oon työttömänä tällä hetkellä ja se käy tosi koville henkisestikin..

Yhteistyössä