P
pyörremyrsky
Vieras
Kohta 6v yhdessä ja yksi lapsi.. Alkanut tuntua siltä että tympii koko mies.. Kun lähden jonnekkin en enää kaipaa miestäni, en enää jaksa innostua seksistä niin kun ennen, tuntuu siltä etten enää tunne mitään miestäni kohtaan. Usein tuntuu myös siltä ettei sekään voi tuntea mitään mua kohtaan. Koska se ei enää kosketa mua tai ota kainaloon tms niin kun joskus ennen. Koskettaa vain silloin kun on tarkoitus sekstailla.
En tiedä oikein mikä mättää.. Tosin tuntuu että mulla on jonkin ihme "kriisi" meneillään itsenikin kanssa yhtäaikaa.. Välillä tuntuu että mulla pian nuppi sekoaa..
kellään muulla saman tapaista ollut?
älkää vaan sanoko että mee jonnekkin keskustelemaan kun mä oon jo ollu muutama kertaa perheneuvolas mut ei nekään osannu auttaa tai en koe et saan mitään irti siitä...
En tiedä oikein mikä mättää.. Tosin tuntuu että mulla on jonkin ihme "kriisi" meneillään itsenikin kanssa yhtäaikaa.. Välillä tuntuu että mulla pian nuppi sekoaa..
kellään muulla saman tapaista ollut?
älkää vaan sanoko että mee jonnekkin keskustelemaan kun mä oon jo ollu muutama kertaa perheneuvolas mut ei nekään osannu auttaa tai en koe et saan mitään irti siitä...