Krippispino!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Löytöjä tein!

Pojalle koottava lennokki, 20 senttiä! Tytölle löyty ihana kimonotyyppinen mekko, mut oli liian kireä :( harmittaa! Sit ihana rannekoru 50 senttiä ja viivi ja wagnermuki 2 e.

hei ap. Kerroppa vinkkejä kirppistelyyn. Mulla on tuolla noin 4 kassillista lasten vaatteita ja muutakin tavaraa varmaan löytyy. En ole aikaisemmin myynyt kirpputorilla. Kannattaako tuolla määrällä vuokrata pöytää, että saa edes vähän itselle.

Voi piru, ihan unohdin tuon MLL-kirppiksen, no josko seuraavaan sitten. Itse en ole muutamaan päivään kirppikselle ehtinyt, huomenna kyllä heti aamusta suunnistettava Mollamaijaan kun fb-päivityksen mukaan sinne ilmestynyt taas paljon uutta kivaa.

[QUOTE="Pikan";23080829]Löytöjä tein!

Pojalle koottava lennokki, 20 senttiä! Tytölle löyty ihana kimonotyyppinen mekko, mut oli liian kireä :( harmittaa! Sit ihana rannekoru 50 senttiä ja viivi ja wagnermuki 2 e.[/QUOTE]

No ei ollut kyllä pahoja hintoja :)

Harmi se mekko tosin :(

hei ap. Kerroppa vinkkejä kirppistelyyn. Mulla on tuolla noin 4 kassillista lasten vaatteita ja muutakin tavaraa varmaan löytyy. En ole aikaisemmin myynyt kirpputorilla. Kannattaako tuolla määrällä vuokrata pöytää, että saa edes vähän itselle.

Riippuu paikkakuntasi pöytävuokrista ja kassien sisällöstä.

Parhaimmat myynnit saa MLL-kirppikseltä, jossa 2 tunnin myynti on mulla yltänyt muistaakseni aina yli 100€, kun taas loosikirppiksessä pitää myydä muutama päivä jotta saa tuon summan kokoon.

MLL-kirppiksillä pöytävuokra on noin 10€, loosipaikoissa se on melkolailla suurempi (meillä 25€ + provikka, helsingissä 40€).

No mä löysin pojalle eilen Mega Blocksin merirosvolaivan ja 4 ukkelia + kaikki härpäkkeet 8e, Lego duplon poliisiauton + ukon ambulanssin + ukon, 2 henkilöautoa ja Huolto-auton + ukon sekä lavarekan yhteensä 10e. Olin tosi tyytyväinen ja poika haltioissaan :)!
Ai niin ja sitten siihen kuului vielä kolme duplo eläintä ja kukkia + muuta sälää.

Viimeksi muokattu:
Riippuu paikkakuntasi pöytävuokrista ja kassien sisällöstä.

Parhaimmat myynnit saa MLL-kirppikseltä, jossa 2 tunnin myynti on mulla yltänyt muistaakseni aina yli 100€, kun taas loosikirppiksessä pitää myydä muutama päivä jotta saa tuon summan kokoon.

MLL-kirppiksillä pöytävuokra on noin 10€, loosipaikoissa se on melkolailla suurempi (meillä 25€ + provikka, helsingissä 40€).

Taitaa olla 26€/vko vuokra. Vaatteet yhdellä lapsella olleita, perus lindex ja h&m kamaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä09ja11;23080944:
Voi piru, ihan unohdin tuon MLL-kirppiksen, no josko seuraavaan sitten. Itse en ole muutamaan päivään kirppikselle ehtinyt, huomenna kyllä heti aamusta suunnistettava Mollamaijaan kun fb-päivityksen mukaan sinne ilmestynyt taas paljon uutta kivaa.

Naantalissa on ens sunnuntaina klo 11-13, eli se on seuraava Turun seudulla :) Raisiossa on sitten maaliskuussa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23080987:
Ihana toi KRIPPISpino.

Mä en löytäny mitään muuta tänä viikonloppuna kuin tytölle 98cm:sen barbapapayöpaidan, 2€.

Viimeviikonloppuna löysin Rasmusnallekirjan 2€, ison Osku-pehmon 1€ ja Marimekon mukin 3€.

OHO :D

Barbababa on nyt melko "kuumaa kamaa" joten jos sitä onnistuu löytämään, on se melko suoritus :D Meillä ei ole Barbababaa ku ei ole tullut sopivaa kokoa vielä vastaan. joku muu on siis näemmä ehtinyt aina mua ennen :)

No mä löysin pojalle eilen Mega Blocksin merirosvolaivan ja 4 ukkelia + kaikki härpäkkeet 8e, Lego duplon poliisiauton + ukon ambulanssin + ukon, 2 henkilöautoa ja Huolto-auton + ukon sekä lavarekan yhteensä 10e. Olin tosi tyytyväinen ja poika haltioissaan :)!
Ai niin ja sitten siihen kuului vielä kolme duplo eläintä ja kukkia + muuta sälää.

Lelulöydöt on kyllä kivoja. Ja esim. legot kun ei edes mene miksikään, eli niitä saa hyvinkin hyvässä kunnossa kirppikseltä :)

Lego duplon poliisiauton + ukon ambulanssin + ukon, 2 henkilöautoa ja Huolto-auton + ukon sekä lavarekan yhteensä 10e. Olin tosi tyytyväinen ja poika haltioissaan :)!

Mäkin tein "duplolöydön". Yhdessä loosissa oli 3 niitä duplon muovilaatikoita, jotka ei olleet edes täynnä. 35€/ boxi.
Jäi muuten siihen pöytään ne duplot...

ugly doll-nukke 1e
hello kitty 104 cm farkkuhame 4e
hello kitty tunika 128cm 1e
my little pony pyjama 2e
minni hiiri farkkuhame 2.50
mansikkamarja nukke 2e
hello kitty 110cm vaaleanpun.liukas pyjama 2.50
hello kitty pun.pyjama 158 cm 5e
hello kitty pikkarit 7 kpl 4e
bambi 104 cm caprit 1e. jotain hello kittyja oli vielä mutta ne on nyt pyykkikorissa enkä viitti nyt mullata sitä =)

[QUOTE="tyttö";23081150]ugly doll-nukke 1e
hello kitty 104 cm farkkuhame 4e
hello kitty tunika 128cm 1e
my little pony pyjama 2e
minni hiiri farkkuhame 2.50
mansikkamarja nukke 2e
hello kitty 110cm vaaleanpun.liukas pyjama 2.50
hello kitty pun.pyjama 158 cm 5e
hello kitty pikkarit 7 kpl 4e
bambi 104 cm caprit 1e. jotain hello kittyja oli vielä mutta ne on nyt pyykkikorissa enkä viitti nyt mullata sitä =)[/QUOTE]

Kuulostaa kivalta...mä tykkään itse Hello Kittystä ja sitä meilläkin pakkaa kaapeissa melko paljon olemaan :)

Eikä ollut pahoja hintojakaan, mitä olit maksanut.

Mua harmittaa että pojalle joka käyttää 92 cm vaatteita ei kirppiksiltä löydä enää hyväkuntoisia vaatteita vaan jos onnistuukin bongaamaan loosin missä on pojille niin ne on järjestään huonokuntoisia. Tytöille löytyis vaikka mitä ihanuuksia, oonkin miettinyt että jos alkaisin pukemaan poikaa tyttövaatteisiin niin löytyis aina jotain kivaa :D!

tiiäksä chef,mä katselin sun kirppisostoja ja melkein kaikki mitä sä olet kirppareilta ostanut,löytyy myös meidän muksujen kaapista,paitsi että vaaleanpunaista on meillä ehkä enemmän. ruskea ei ole oikein meidän väri. uusretroa ja hello kittyjä on nyt paljon ja lisää tulee=)

Mua harmittaa että pojalle joka käyttää 92 cm vaatteita ei kirppiksiltä löydä enää hyväkuntoisia vaatteita vaan jos onnistuukin bongaamaan loosin missä on pojille niin ne on järjestään huonokuntoisia. Tytöille löytyis vaikka mitä ihanuuksia, oonkin miettinyt että jos alkaisin pukemaan poikaa tyttövaatteisiin niin löytyis aina jotain kivaa :D!

Kyllä mä olen nyt huomannut että niiden siistikuntoisten vaatteiden löytyminen tytöillekin on hankalampaa kun hakusessa on isommat koot. Mutta jos yhtään lohduttaa, niin tilanne helpottuu kun lapset kasvaa. Mein tokaluokkalaiselle löytyy kohtuu usein siistiä vaatetta :)

Viime viikolla käväistiin yhden uuden kirpparin avajaisissa ja sieltä tarttui mukaan pussillinen legoja 3€ sekä Star wars-muki 20 sentillä! Poika oli hyvin tyytyväinen löytöihin.:) Tytölle ostin eurolla Muumi-palapelin.
Käytiin samalla reissulla yhdessä toisessakin paikassa, sieltä teinkin tytölle monta hyvää vaatelöytöä, mm. kaksi todella siistiä valkoista bodya 50sent/kpl, aivan kuin uusi nalle Puh&Nasu t-paita 80 sent., kivat mustat pöksyt 1€, söpö tunika 1,20€ ja poika löysi vielä hyvän pussin legoja 2,50€ ja tytölle tarttui mukaan sellainen" isotukkainen" nukke eurolla. Kyllä kirppis kannattaa!:D

[QUOTE="tyttö";23081240]tiiäksä chef,mä katselin sun kirppisostoja ja melkein kaikki mitä sä olet kirppareilta ostanut,löytyy myös meidän muksujen kaapista,paitsi että vaaleanpunaista on meillä ehkä enemmän. ruskea ei ole oikein meidän väri. uusretroa ja hello kittyjä on nyt paljon ja lisää tulee=)[/QUOTE]

Mulla on melko paljon tuota persu H&M ja LINDEX-vaatetta mitä tosiaan löytyy varmaan joka toisen lapsen vaatekaapista :) Mutta kun mä vaan satun tykkäämään siitä niin paljon :D

Jos voisin, niin pukisin tytöt vaaleanpuunaiseen, pinkkiin, vihreään ja ruskeaan...mutta varsinkin esikoinen on sanonut että kiitti, mutta ei kiitti. Mutta pienillä ei vielä onneksi ole kobinkaan jyrkkää omaa mielipidettä :D

Yhteistyössä