Jospa taas tekisi tällaisen topicin, kun en ole hetkeen tehnyt 
Chef shoppaa osa 2
Tuolla mun, missäs sun?
Chef shoppaa osa 2
Tuolla mun, missäs sun?
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
hei ap. Kerroppa vinkkejä kirppistelyyn. Mulla on tuolla noin 4 kassillista lasten vaatteita ja muutakin tavaraa varmaan löytyy. En ole aikaisemmin myynyt kirpputorilla. Kannattaako tuolla määrällä vuokrata pöytää, että saa edes vähän itselle.
Riippuu paikkakuntasi pöytävuokrista ja kassien sisällöstä.
Parhaimmat myynnit saa MLL-kirppikseltä, jossa 2 tunnin myynti on mulla yltänyt muistaakseni aina yli 100, kun taas loosikirppiksessä pitää myydä muutama päivä jotta saa tuon summan kokoon.
MLL-kirppiksillä pöytävuokra on noin 10, loosipaikoissa se on melkolailla suurempi (meillä 25 + provikka, helsingissä 40).
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä09ja11;23080944:Voi piru, ihan unohdin tuon MLL-kirppiksen, no josko seuraavaan sitten. Itse en ole muutamaan päivään kirppikselle ehtinyt, huomenna kyllä heti aamusta suunnistettava Mollamaijaan kun fb-päivityksen mukaan sinne ilmestynyt taas paljon uutta kivaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23080987:Ihana toi KRIPPISpino.
Mä en löytäny mitään muuta tänä viikonloppuna kuin tytölle 98cm:sen barbapapayöpaidan, 2.
Viimeviikonloppuna löysin Rasmusnallekirjan 2, ison Osku-pehmon 1 ja Marimekon mukin 3.
No mä löysin pojalle eilen Mega Blocksin merirosvolaivan ja 4 ukkelia + kaikki härpäkkeet 8e, Lego duplon poliisiauton + ukon ambulanssin + ukon, 2 henkilöautoa ja Huolto-auton + ukon sekä lavarekan yhteensä 10e. Olin tosi tyytyväinen ja poika haltioissaan!
Ai niin ja sitten siihen kuului vielä kolme duplo eläintä ja kukkia + muuta sälää.
Taitaa olla 26/vko vuokra. Vaatteet yhdellä lapsella olleita, perus lindex ja h&m kamaa.
Lego duplon poliisiauton + ukon ambulanssin + ukon, 2 henkilöautoa ja Huolto-auton + ukon sekä lavarekan yhteensä 10e. Olin tosi tyytyväinen ja poika haltioissaan!
Ai niin ja sitten siihen kuului vielä kolme duplo eläintä ja kukkia + muuta sälää.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23081126:Mäkin tein "duplolöydön". Yhdessä loosissa oli 3 niitä duplon muovilaatikoita, jotka ei olleet edes täynnä. 35/ boxi.
Jäi muuten siihen pöytään ne duplot...
Mua harmittaa että pojalle joka käyttää 92 cm vaatteita ei kirppiksiltä löydä enää hyväkuntoisia vaatteita vaan jos onnistuukin bongaamaan loosin missä on pojille niin ne on järjestään huonokuntoisia. Tytöille löytyis vaikka mitä ihanuuksia, oonkin miettinyt että jos alkaisin pukemaan poikaa tyttövaatteisiin niin löytyis aina jotain kivaa!