Kristinuskovat! Sikainfluenssasta+rokotteesta ja mikrosirusta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi elämän kevät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi elämän kevät

Vieras
Eli homman nimi on se, että olen parikymppinen uskova nuori, ja käyn välillä auttamassa yhtä 87-vuotiasta uskovaa mummoa (ei ole oma mummoni). Mummolla vaan on jutut aika villejä, ei siis ole dementiaa tms, vaan uskoo, että sikainfluenssa+rokote on Maailman hallituksen tekosia. Eli tauti olisi tahalleen levitetty ja rokotteen mukana annettaisiin sitten mikrosiru, jonka avulla jossain vaiheessa aiheutetaan ilmeisesti jotain pahaa (hallitaan sirun avulla ihmisten mieliä..tai jotain..).

No, itse olen täysin eri mieltä, enkä usko, että kukaan voi ennustaa mikä se pedonmerkki on. En usko että kukaan tietää ennenkuin lopun aika oikeasti tulee. Sitten kun se tulee, niin ei jää epäselväksi mikä on homman nimi.

Joten mikä on teidän kantanne?

Sitten oli viime keväänä se David Pawson, jonka profetiasta oli juttua jossain Patmos-säätiön tms lehdessä. David Pawson siis profetoi, että tulisi 30 päivän ajanjakso, jolloin ruokaa ei saa mistään ja pitäisi santsata säilykeruokaa jne. Ja ne 30 päivää olisivat sitten maailman viimeiset. Mites tämän asian laita? Kohtako jo tulee, vai?

Mitään maailman hallitusta ei ole olemassakaan ja ihmisiä on rokotettu iät ajat.

Ja maailmanlopun saarnaajia on ollut ja mennyt... useammalla on tullut oma loppu ennen maailmanloppua :D

eikä sitä mikrosirua laiteta tietämättä vaan se on valinta minkä joutuu tekemään siinä vaiheessa kun koittaa antikristuksen ajat....en vielä jaksa uskoa että nuo ajat on ihan lähivuosina edessä, lähivuosikymmeninä kylläkin...vaikka eihän sitä koskaa tiedä, kukaan muu kuin Itse Jumala

No kun mietitte näitä salaliittoteorioitanne niin miksette mieti myös "käänteisiä" teorioita? Että ehkä rokotteessa onkin jotain, mutta se suojelee joltain tulevalta? Miltä, en tiedä. Mutta yleistä paniikkia välttääkseen ei kerrota.

Tai sitten siinä on jotain pahaa.

Näitähän voi miettiä vaikka mitä... Tai ehkä se onkin vaan rokote ;)

Ja tuosta David Wilkersonin ennustuksesta sen verran, että ensin on ne tuhat tulipaloa Amerikassa, jotka johtaa ruokapulaan. Odotetaan ensin niitä paloja, ennenkuin aletaan hamstraamaan ruokaa.
Tulevaisuudessa on myöskin erittäin arvokasta omistaa edes sen verran maata, että saa kasvatettua itselleen ruokaa.

Nuo on näitä... Jotkut ihmiset vaan näkee salaliittoja ja pedon merkkejä jokapuolella.

Mikrosirusta olen kuullut aika monenlaista (jopa mielenkiintoista) pohdintaa. Rokotteella ja pedon merkillä ei kyllä ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Kukaan ei ota sitä tietääkseni otsaan ja ilman sitä saa hoidettua asioitaan ihan normaalisti.

Viime keväänä oli kyllä muistaakseni David Wilkersonin eräs profetia "tapetilla", johon liittyi tuo ainakin tuo 30pv aika.. Tuo näky koski enimmäkseen Amerikkaa .

mutta mie ja mun kaberit jää henkiin kun ollaan kunnollisia eikä hihuleita ne kuule ekas kuolee kun tulee koko maailmam loppu !!!!!!! mut mie ja mun kaberit ei me kuollas koskaa kun ollaa sellaSIA ROTUA!!!!!

Ottamatta millään lailla kantaa maailmanhallitukseen ja salaliittoihin ja pedon merkkeihin, mutta kyllä se mikrosiru on ihan todellisuutta jo nyt. Ja käytössäkin jo nyt jossain päin USA:ta. Laitetaan siis ihmiseen (siis ihan ihmisen omasta toiveesta) ja siitä sitten voidaan lukea mm. sairauskertomukset, lääkitykset, allergiat jne. Voitte vaikka googlettaa asiaa, löytyy ihan virallinen sivusto, joka on nimenomaan tuon mikrosirun kehittäjän (suuri yhtiö) kotisivut.
Puhetta on ollut, että jossain vaiheessa tuohon mikrosiruun liitetään muitakin tietoja, esim. pankkiyhteydet niin että sen kautta voi maksaa ostokset jne.

Kuulin tähän tyyliin yheltä tyypiltä (uskovainen, tai ainakin tausta)
En nyt muista sanatarkkaan mutta tästä rokotteesta oli kyse että rokotuksen joku "nimike" (ei se kyl toi sana ollu mut kuitenkin tohon rokotteeseen liittyi... US666 JA EU666

Alkuperäinen kirjoittaja voi elämän kevät:
Eli homman nimi on se, että olen parikymppinen uskova nuori, ja käyn välillä auttamassa yhtä 87-vuotiasta uskovaa mummoa (ei ole oma mummoni). Mummolla vaan on jutut aika villejä, ei siis ole dementiaa tms, vaan uskoo, että sikainfluenssa+rokote on Maailman hallituksen tekosia. Eli tauti olisi tahalleen levitetty ja rokotteen mukana annettaisiin sitten mikrosiru, jonka avulla jossain vaiheessa aiheutetaan ilmeisesti jotain pahaa (hallitaan sirun avulla ihmisten mieliä..tai jotain..).

No, itse olen täysin eri mieltä, enkä usko, että kukaan voi ennustaa mikä se pedonmerkki on. En usko että kukaan tietää ennenkuin lopun aika oikeasti tulee. Sitten kun se tulee, niin ei jää epäselväksi mikä on homman nimi.

Joten mikä on teidän kantanne?

Sitten oli viime keväänä se David Pawson, jonka profetiasta oli juttua jossain Patmos-säätiön tms lehdessä. David Pawson siis profetoi, että tulisi 30 päivän ajanjakso, jolloin ruokaa ei saa mistään ja pitäisi santsata säilykeruokaa jne. Ja ne 30 päivää olisivat sitten maailman viimeiset. Mites tämän asian laita? Kohtako jo tulee, vai?

Minä uskon, että uskovaiset kyllä tietää olla ottamatta, sitten sen merkin, kun se aika tulee. Siinä on valinta kysymys ottaako vaiko ei.

Tuosta ennustuksesta, eihän ne ennustukset aina pidä paikkaansa, sittenhän sen vasta näkee, jos se toteutuu. Onko tämän miehen muut ennustukset esim. pitäneet paikkansa ?
Turhaa hysteriaa nyt rakennetaan kaikkien keskuudessa. Herra pitää omistansa huolen, kun valvot ja pidät itsestäsi vaarin, et voi vahingossa mennä harhaan. Sinua siunaten :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja voi elämän kevät:
...Sitten oli viime keväänä se David Pawson, jonka profetiasta oli juttua jossain Patmos-säätiön tms lehdessä. David Pawson siis profetoi, että tulisi 30 päivän ajanjakso, jolloin ruokaa ei saa mistään ja pitäisi santsata säilykeruokaa jne. Ja ne 30 päivää olisivat sitten maailman viimeiset. Mites tämän asian laita? Kohtako jo tulee, vai?

Profetian antoi David Wilkerson ei David Pawson. Kummatkin ovat Jumalan miehiä.

Yhteistyössä