V
voi elämän kevät
Vieras
Eli homman nimi on se, että olen parikymppinen uskova nuori, ja käyn välillä auttamassa yhtä 87-vuotiasta uskovaa mummoa (ei ole oma mummoni). Mummolla vaan on jutut aika villejä, ei siis ole dementiaa tms, vaan uskoo, että sikainfluenssa+rokote on Maailman hallituksen tekosia. Eli tauti olisi tahalleen levitetty ja rokotteen mukana annettaisiin sitten mikrosiru, jonka avulla jossain vaiheessa aiheutetaan ilmeisesti jotain pahaa (hallitaan sirun avulla ihmisten mieliä..tai jotain..).
No, itse olen täysin eri mieltä, enkä usko, että kukaan voi ennustaa mikä se pedonmerkki on. En usko että kukaan tietää ennenkuin lopun aika oikeasti tulee. Sitten kun se tulee, niin ei jää epäselväksi mikä on homman nimi.
Joten mikä on teidän kantanne?
Sitten oli viime keväänä se David Pawson, jonka profetiasta oli juttua jossain Patmos-säätiön tms lehdessä. David Pawson siis profetoi, että tulisi 30 päivän ajanjakso, jolloin ruokaa ei saa mistään ja pitäisi santsata säilykeruokaa jne. Ja ne 30 päivää olisivat sitten maailman viimeiset. Mites tämän asian laita? Kohtako jo tulee, vai?
No, itse olen täysin eri mieltä, enkä usko, että kukaan voi ennustaa mikä se pedonmerkki on. En usko että kukaan tietää ennenkuin lopun aika oikeasti tulee. Sitten kun se tulee, niin ei jää epäselväksi mikä on homman nimi.
Joten mikä on teidän kantanne?
Sitten oli viime keväänä se David Pawson, jonka profetiasta oli juttua jossain Patmos-säätiön tms lehdessä. David Pawson siis profetoi, että tulisi 30 päivän ajanjakso, jolloin ruokaa ei saa mistään ja pitäisi santsata säilykeruokaa jne. Ja ne 30 päivää olisivat sitten maailman viimeiset. Mites tämän asian laita? Kohtako jo tulee, vai?