Kropasta: Mitä haluat sinussa katsottavan ja mitä katsot vastakkaisessa sukupuolessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MattiMikko84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Erityisesti tykkään miehissä solisluista, siis ihan oikeasti tykkään sivellä solisluuta. Myös tiukka vatsa on kiva katsoa, ja koskea. Tietenkin kauniit silmät, ja ylipäätään sellainen ilmeikäs katse (sisälätäen parit naururypyt).

Itsessäni kuulemma silmät on eka mihin kiinnittää huomiota, ovat aika kirkkaan siniset. Peppua on kehuttu, ja miehelläkin mielestäni hyvä peppu on varsin kiva katsoa ja koskea.

Lisään vielä:
Käsien ja rintakehän kehuaminen ei saa minua tuntemaan seksikkääksi kun oma nainen kehuu tulee hyvä mieli noistakin. Ne eivät ole sillä tavalla eroottisia tai seksikkäitä minusta kuin takapuoli. Tavallaan eroottisen tai "seksikkyysalueella" olevien lihasten kehuminen on kiihottavampaa minusta. Miten muut ajattelee omalta osaltaan jos itseänne kehutaan (kumppanin saralta) "seksikkyysmielessä"?

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30745978:
Ei seksikkyys nyt ihan tuota tarkoita...

Voi jessus sentään, kun menee nipottamiseksi. Ihan sama mitä se tarkottaa kellekin, minä en halua olla missäännimessä milläänlailla katsottuna seksikäs, kiitos.

On täällä älyvapaata sakkia. Siis tartutaan johonkin toissijaseen mutta pääpointti sivuutetaan vallan. "Ei seksikkyys ihan tuota tarkoita", voi vittu, no ihan mitä kellekin tarkottaa, mua ei tarvitse sillä mielellä katsella, en tykkää.

Vastakkaisessa sukupuolessa kiehtoo eniten itsevarmuus (ei kuitenkaan ylimielisyys), mutta ulkonäössä: 1. Reidet 2. Vyötärö 3. Hauikset

Itsessä parhaita 1. Vatsa 2. Käsivarret 3. Kai se sitten täytyy sanoa perse (omasta mielestä liian leveä, mutta jostain syystä miehet tuntuu tykkäävän)

Ja katson myös kadehtien samaa sukupuolta olevan kroppaa jos hyvän näkönen tulee vastaan et tolta haluaisin näyttää :)

Miehellä jos on tietynlaiset hymyrypyt poskissa, kiinnostun aika varmana tuijottelemaan. Ei siis mitkään iän tuomat vaan sellaiset ilmerypyt. Tokana pituus. Pitkät miehet aina kiinnostavat. Ei ole kai muita sellaisia yksittäisiä juttuja, pidän kuulemani mukaan aika homomaisista miehistä, eli ilmeisesti sellainen sitten.

Tuntemattomissa miehissä katson ensimmäisenä yleiolemuksen eli pukeutumistyylin, kropan mallin ja pituuden. Sen jälkeen tarkennan kasvoihin. Jos vaatteet on päällä, niin komeat kasvot saavat minut ajattelemaan tuhmuuksia.

Jos taas ollaan jo tutumpia ja ilman vaatteita ja kyse on seksuaalisesta viehättymisesta, niin sopusuhtainen vartalo, joka on sopivan kiinteä ja lihaksikas, saa minut syttymään. Pullottava etumus tietenkin on tärkeä. Kolmantena yleinen miehekkyys, esim. leveät leukaperät ovat miehekkäät.

Itsessäni peppu, sääret ja silmät.
Miehessä katson kasvoja, peppua ja käsivarsia.

Ei oo mitään tiettyä juttua, minkä kehuminen saisi minut tuntemaan oloni jotenkin seksikkääksi.
Kehujen "arvo" yleensäkin on kiinni kehujasta itsestään, eli tiettyjen ihmisten kehut ja jo pelkät katseet ja kosketus vaikuttaa minuun, kun taas suurimman osan ei liikauta suuntaan tai toiseen, ei kiinnosta.
Seksikkyys itselläni on lähinnä mielentila, en tunne simsalabim oloani seksikkääksi minkään sanojen jälkeen eikä seksikäs fiilis ole riippuvainen kehuista.

Itse tykkään miehissä no kokonaisuudesta tietysti ja yksityiskohdista sellaiset merkittävät ja ratkaisevat on kaula (ei saa olla lyhyt ja/tai paksu), silmät, ruumiinrakenne (pitkät jalat eikä mitään "hokipersettä" ja paksureisiä) ja kehonkieli, ilmeet jne.

Vieraitten kommentit ei lämmitä, ja tutut saa kehua mistä tykkäävät. Pidän eniten geneerisistä "näytät hyvälle", "oot söpö" kehuista.
Toisten kehoissa viehättää hyvä ryhti, muodokkaat pohkeet sekä semmoinen rento kehonkieli. Tykkään pulskista naisista ja hintelistä miehistä, noin keskimäärin :D

Jos nyt pelkästä ulkonäöstä tosiaan puhutaan, niin kädet ja silmät on mulle tosi tärkeet. Ja ryhti, se ei saa olla sellanen löysä. Lihaksista en pidä, sellaiset miehet suorastaan työntää luotaan.. :D

Itsessäni, hmm. Olen lyhyt ja paksu keski-ikäinen ämmä :D Toivoisin, että minussa huomio kiinnittyisi silmiini ja hymyyni.

1. Kissa kiitoksella elää eli en halua kehumista fyysisestä olemuksestani, koen sen kiusalliseksi (huomionosoitukset seksinä, kiitos).

2. Naisessa ensin: silmät, hiukset, kaula ja sitten alaspäin: vyötärö, lantio ja lopulta: äly ja kamelinvarpaat...

Yhteistyössä