KU-raskauden jälkeen plussanneita tai kuumeilijoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piuu

Jäsen
21.12.2011
834
0
16
elikkäs onko ketään kohdunulkoisenraskauden kokeneita jotka sen jälkeen plussanneet? kauanko meni uuteen plussaan? tai onko kuumeilijoita joilla viimeisin ollut kohdunulkoinen? Itse vielä makaan sairaalassa ja leikattiin kohdunulkoinenraskaus (samalla poistettiin revennyt munatorvi vasemmalta puolen) 4pvää sitten. Mutta uutta saa alkaa yrittää heti kun itse valmis ja siksi kotona odottaakin ovistikut :)

Itsellä todettiin 2009 kohdun ulkoinen raskaus toukokuussa. Yritettiin keskeyttää lääkkeillä jonka jälkeen seurattiin viikottain raskaushormonin tippumista. Kivut palasivat ja menin sen verran huonoon kuntoon, että minut leikattiin kesäkuun lopussa ja oikea munatorvi poistettiin. Yrittää sai kahden kuukauden kuluttua lääkkeen otosta, ettei lääke vaikuta uuteen raskauteen. Elokuussa eli ekalla yrityskierrolla tärppäskin. ELi noin kuukausi leikkauksesta. Munatorven poisto ei siis vaikuttanut onnekseni raskaustumiseen ja 2010 huhtikuussa syntyi ihana poika. =) Tsemppiä sulle!!

Oi ihanaa :) mä täällä nyt pähkäilen oiskohan ovis (jos on) 14pvää maanantaista laskien kun vuoto alko,ei siis ole vuotanut ke jälkeen ja leikkaus ja kaavinta oli to. Vielä möyrin surussa niin helpottaa suunnitella jo tulevaa :|foolihapon lisäys ym varalle.. itseasiassa makaan vielä osastolla ja oottelen että tulehdusarvo on alle 100 että pääsisi kotiin : /

Yhteistyössä