Kuukautiset / vuoto pian (11 pv) keskenmenon tai ku-raskauden jälkeen? Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amanda77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Amanda77

Jäsen
26.07.2010
520
0
16
Hei!

Mulla leikattiin kohdunulkoinen raskaus 11 päivää sitten ja nyt alkoi uudestaan vuoto! Ei kipua, kuumetta, vain pientä kuukautisten kaltaista vuotoa. Leikkauksen jälkeen vuotoa kesti vain pari päivää, joten yli viikkoon ei ole ollut mitään. Soitin lääkärille ja sanoi, että saattaisi olla kuukautiset? Kehotti että odottelen ensi viikkoon ja tarkistuskäyntiin. Onko kellään tullut kuukautiset näin pian keskenmenon tai kohdunulkoisen raskauden jälkeen? Vielä 11 päivää sitten hcg arvo oli yli 7000. Voisko olla mahdollista? Onko kellään kokemuksia?

Hei, mulla leikattiin kaks kuukautta sitten kohdunulkoinen raskaus. Leikkauksen jälkeen raskaushormooniarvo oli vielä n. 2000, ennen leikkausta 10 000.ja mä vuosin ensin muutaman päivän, sitten kaks viikkoa taukoa ja luulin menkkojen alkaneen, mutta siitä taas kaks viikkoa vuosin taas, joten mulla ainakin oli vuotoa useasti, eikä niitä nyt oikein menkoiksi voinut kutsua, kun ois ollut 14 päivän kiertoja. Viimesestä vuodosta on nyt vajaa kolme viikkoa, joten eiköhän se vuoto ollut nyt sitten menkat.

Amanda77 Mulla palas hormonit normaalitilaan vasta n. kolmen kuukauden jälkeen, eli hitaasti. Vuotoa oli leikkauksen jälkeen n. 8 päivää ja sen jälkeen menkat alko kuukauden päästä.
Kannattaahan se seurata just lämpöö ja muita oireita, kun tulehdusaltishan se kohtu nyt on... jospa silti normaali vuotoo..yleensähän kaikki tulehdukset nostaa kuumeen.

Jaksamista... Sulle myös Sannuliinu :hug: Henkinen puoli alkaa tervehtyyn vasta kun fyysinen puoli parempana..

Yhteistyössä