kuin sisko ja veli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

enni

Vieras
Mitä oikeastaan tarkoitat tuolla kommentilla? Että elää suhteessa kuin sisko ja veli?

Onko se vaan sitä, ettei harrasta seksiä? Vai onko siinä muitakin ulottuvuuksia?

Kun mä oon miettinyt tätä meidän suhdetta. Meidän seksielämä ei ole niin äärettömän tiuhaa eikä villiä. Se on tasaista ja lämmintä. On mulla joskus ollut toisenlaista jonkun muun miehen kanssa, mutta tämä on nyt tämän luonteinen. Rauhallinen, hellä ja hyvä. Mutta joskus vaan mietin, että pitäiskö tän sitten tuntua jotenkin ihmeellisemmältä? Eikö hyvä ja tasapainoinen parisuhde voi olla ajoittain vähäseksinenkin? Mitä mieltä olet?

Kuin sisko ja veli saa mussa ennemmin aikaan ehdottoman negatiivisen asenteen seksiin, siis ehdottoman EEEEIII! -reaktion.

Kai se on ihan normaalia, ettei aina tee mieli ja mikäs siinä jos molemmat ovat tyytyväisiä.

No joo, se on kyllä hyvä pointti. Eipä sitä veljensä kanssa halua seksiä edes ajatella.

Tyytyväisyydestä, no sehän se mut saa tätä välillä miettimäänkin. Kun oon kai mä tyytyväinen, mutta seksin saralla joskus toivoisin enemmän jännitystä. Mutta muuten on kaikki hienosti ja mies on aivan ihana.

Aina vaan tuntuu, että se seksitarpeiden täydellinen yhteneväisyys olis jotenkin ideaali. Oon ollut sellaisenkin miehen kanssa, jonka kanssa oltiin seksuaalisesti hyvin samalla aaltopituudella, mutta muuten ei sitten ollenkaan. Ja tämän nykyisen kanssa yhteiselämä on vaan niin helppoa ja ihanaa. Maailmankatsomukset täydentävät toisiaan, eikä tiskivuoroista tarvitse riidellä.

hmm, kunhan pohdiskelen

ei seksiä, ei yhteisiä harrastuksia, ei yhteisiä tavoitteita, ei yhteisiä elämänarvoja, ei yhteisiä rahoja, ei paljon puhuttu ku lapsista vaan. semmosta. ihan niinku oisin asunut veljeni kanssa, paitsi että sen kaa on sentään puhuttavaa.

Seksitarpeiden täydellinen yhteneväisyys kyllä väkisinkin jää haaveeksi, jos ei voi viettää aikaa jatkuvasti yhdessä.

Siis voihan toistakin haluttaa, mutta ei välttämättä samaan aikaan.

Mutta vihjaa, ehdota, houkuttele, herättele... ehkä löydät jotain mitä kannatti etsiä.

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
ei seksiä, ei yhteisiä harrastuksia, ei yhteisiä tavoitteita, ei yhteisiä elämänarvoja, ei yhteisiä rahoja, ei paljon puhuttu ku lapsista vaan. semmosta. ihan niinku oisin asunut veljeni kanssa, paitsi että sen kaa on sentään puhuttavaa.

no okei ei tää sit oo sitä.