Kuinka aikaisin aamulla päiväkotiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ummikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ummikko

Vieras
voi lapset viedä..Mietin vain etukäteen,kun jos minulla alkaa opiskelut ja pitäisi vaikkapa 8:ksi mennä niin klo 6.55 lähtisi linja-auto koululle..Saako niin aikaisin edes lapsia hoitoon?!Siis joskus klo 6.30..Huh,aika aikaisin.Miehellä on kylläkin eri vuoroja töissä niin ei joka aamu tarvisi viedä noin aikaisin,mutta aamuvuorojen aikaan kyllä.Syövätkö siellä sitten aamupalan?

Alkuperäinen kirjoittaja ummikko:
voi lapset viedä..Mietin vain etukäteen,kun jos minulla alkaa opiskelut ja pitäisi vaikkapa 8:ksi mennä niin klo 6.55 lähtisi linja-auto koululle..Saako niin aikaisin edes lapsia hoitoon?!Siis joskus klo 6.30..Huh,aika aikaisin.Miehellä on kylläkin eri vuoroja töissä niin ei joka aamu tarvisi viedä noin aikaisin,mutta aamuvuorojen aikaan kyllä.Syövätkö siellä sitten aamupalan?

Normaalit kunnalliset päiväkodit aukeaa 6.30, ja ovat auki 17 saakka. Aamupala syödään n.7.30 aikaan ja ainakin meidän tarhassa se on tarjolla 8.30 saakka.

meillä menee pphoitoon klo 5.30-6.00. työkaverin muksut päiväkodissa joka avaa ovensa vasta klo 6.00 joten hän luvan kanssa myöhästyy töistä kun ei kerta kaikkiaan saa lapsiaan sinne viedä niin aikaisin kun tarviis...

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Normaalit kunnalliset päiväkodit aukeaa 6.30, ja ovat auki 17 saakka. Aamupala syödään n.7.30 aikaan ja ainakin meidän tarhassa se on tarjolla 8.30 saakka.

täällä aamupala tarjoillaan 8.00 melkeimpä 99%:sti

mutta ovet aukeaa 6.30

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:

täällä aamupala tarjoillaan 8.00 melkeimpä 99%:sti

mutta ovet aukeaa 6.30

Näköjään vähän päiväkoti kohtaista. Mutta pääpiirteissä taitaa rytmit olla samat kaikissa. =)

Näihin kysymyksiin saat parhaiten vastauksen omasta päiväkodistasi.

Meidän päiväkoti joustaa näissä tuonti ja hakemisajoissa, jos kummankin vanhemman työajat (tai koulu) sitä vaatii. Meillä se vain pitää etukäteen ilmoittaa, jotta osaavat tehdä henkilökunnalle sen mukaiset työvuorot.

Mulla itsellä on tavallinen 8-16 työaika, mutta silti minunkin pitää ilmoittaa allekirjoituksella varustettuna joka kuukausi lapseni hoitoon tuonti- ja hakuajat. Ja sit kun ne on ilmoittanut, niin niiden mukaan mennään. Vuorotyöläiset tietysti hakee ja vie muksunsa omien työvuorojensa mukaan, ja onhan nekin jo kuukausi aiemmin oltava tiedossa lainkin mukaan.

Meidän lapset ovat vuorohoitoryhmiksessä ja aamuvuoroon mennessäni vien heidät hoitoon klo 6.40. Klo 22-6 on yörauha tuolla hoidossa, jolloin ei lapsia saa viedä eikä hakea. Aamupalalle menevät yleensä heti kun olen heidät vienyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Meidän lapset ovat vuorohoitoryhmiksessä ja aamuvuoroon mennessäni vien heidät hoitoon klo 6.40. Klo 22-6 on yörauha tuolla hoidossa, jolloin ei lapsia saa viedä eikä hakea. Aamupalalle menevät yleensä heti kun olen heidät vienyt.

kyllähän sinne saa jo ennen kuutta viedä koska meidän pitää olla jo silloin töissä... meillä aamuvuoro 6-14 ja iltavuoro 14-22

[quote="harmaaVuorotyöläiset tietysti hakee ja vie muksunsa omien työvuorojensa mukaan, ja onhan nekin jo kuukausi aiemmin oltava tiedossa lainkin mukaan.[/quote]

tällä alalla millä minä työni teen niin vuorolistat tulee vahvistettuna vasta 25-29pvä ja ennenkuin kaikki vuorot on jaettu niin eletään jo sitä vuorolistaa pikälle toistaviikkoa : )

joskus saattaa jopa kuulla aamulla vasta että töihin pitäis mennä...

Yhteistyössä