Kuinka ajoissa te suunnittelette juhlia? *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja daaaaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

daaaaaaa

Vieras
Kuinka ajoissa siis te alatte suunitteleemaan syntymäpäiväjuhlia?
Siis minusta oli jokseenkin hassua kun äitee soitti tuossa ja suunniteli siskonsa kanssa heidän veljelleen syntymäpäiväjuhlia kun hän täyttää pyöreitä.
Äiti on puhunut niistä juhlista jo jonkin aikaa ja tosiaan siihen tyyliin että nyt on jo kiire suunnitella kakkuja ja ne kohta pitää olla valmiit,luulin että juhlat ovat tosiaan viikon päästä tms.
No äiti oli siskonsa kanssa jo miettinyt että minkälaista kakkua ja kuinka paljon ym. ja nyt kyseli minulta mielipidettä näihin, no nyt kysyin sitten että koskas nämä juhlat oikein on kun noin kovasti jo kakkuja suunitellaan ja hyvä ettei jo tekemässäkin olla,reilun vuoden päästä.
Siis mulla petti pokka :laugh: yhdet suunnittelee jo juhlia ja kakkuja ja mitä niihin päälle ym ja yli vuosi aikaa koko synttärijuhlaan (60v. )
Olen kyllä kuullut että jotkin hääparit suunittelee jo vuotta ennen häitään (joka sekin on minusta huvittavan aikaista,no jotkin juhlapaikka ja kirkkovaraukset ymmärrän mutta muut ) mutta että nyt jo yhdet suunittelee jotakin SYNTTÄRIJUHLIA jotka kaiken huippuna juhlitaan kotona oman lähisuvun (sisarukset lapsineen ja heidän lapset ) voimin samoin nämä tarjottavat tekee nämä kaksi siskoa.
Täytyisköhän ehdottaa että kun nuo juhlat on juhlittu niin suunnitelkaa sitten jo vaikka 70v juhlia seuraavaksi,eihän siihän ole kuin enään 10v aikaa :laugh:

Me päätettiin kaverin kanssa et vuoden päästä kesällä vietetään yhteiset 40v päivät.

Suunnittelemaan aletaan varmaan keväällä,
ainakin juhlapaikka täytyy varata ajoissa ja kutsut lähettää.
Niin ja jos bändin haluu niin sekin tarttee varmaan varata.
Kun on kesäkuun viikonlopusta kyse niin monet mestat on varattu häitä varten kumminkin...

Tarjoomukset yms. suunnitellaan varmaan edellisellä viikolla. :D

Reilun viikon päästä on ristiäiset ja millään en jaksa miettiä tarjottavia enkä muutakaan :ashamed: Mun pitäisi tässä koneella katsella reseptejä, joiden mukaan tänään leipoisin (kun mennään reissuunkin tässä välillä), mutta tässä vain plussaa lueskelen :/

No minusta on todella hassua että näin ajoissa miettivät siis kakkuja ym. Juhlat siis tosiaan pidetään juhlakalun kotona joten ei edes juhlapaikasta ym ole kyse. No itse jos olen juhlia suunnittelemassa niin kyllä ne laitan aika nopeasti pystyyn,en jaksa vuosia etukäteen pohtia mm.servetin värejä.

Yhteistyössä