T
toinen moinen
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kyllä kehdataan piereskellä ym. mutta en kuitenkaan käy vessassa miehen nähden, ovea en kuitenkaan lukitse...
peesiä täällä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kyllä kehdataan piereskellä ym. mutta en kuitenkaan käy vessassa miehen nähden, ovea en kuitenkaan lukitse...
Alkuperäinen kirjoittaja SeInka:Mieskin on avoin, joskus liiankin ja joudun huutamaan, etta laittaa oven kiinni jos kay kakkosella...
Alkuperäinen kirjoittaja Kinsella:Alkuperäinen kirjoittaja SeInka:Mieskin on avoin, joskus liiankin ja joudun huutamaan, etta laittaa oven kiinni jos kay kakkosella...
Joo tämä on ainut asia mikä häiritsee!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ella:Alkuperäinen kirjoittaja Kinsella:Alkuperäinen kirjoittaja SeInka:Mieskin on avoin, joskus liiankin ja joudun huutamaan, etta laittaa oven kiinni jos kay kakkosella...
Joo tämä on ainut asia mikä häiritsee!![]()
Samoin häiritsee minuakin. Kiva kuunnella olkkarissa yksityiskohtaiset äänet mitä tapahtuu. Sitten mun mies voi huudella sieltä jotain "katoitko miten hyvännäköinen tää uusi Kia on..??".
Alkuperäinen kirjoittaja Kinsella:Kuinka avoimia olette miehenne kanssa parisuhteessa? Piereskelettekö esim. miehenne kuullen?![]()
Eräs kaverini sanoi ettei voi vieläkään piereskellä miehensä kuullen saatika olla kusella hänen nähtensä vaikka ovat olleet 3 vuotta yhdessä. Kuulema se on noloa hänen mielestään eikä hän ymmärrä sitä, miten me olemme melkein alusta asti olleet sellaisia.
Ei mua kyllä hävetä piereskellä miehen kuullen tai olla vessassa hänen nähtensä. Ihan normaalia se on, miksi sitä pitäisi salata ihmiseltä jonka kanssa jakaa muutenkin elämänsä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kinsella:Toinen kaverini taas sanoi että hänen miehensä ottaa häneltä aina tamponinkin pois!
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Mä en piereskele mieheni aikaan, mun mielestä piereskely on niitä asioita muutenkin mitkä ei kuulu hyviin tapoihin, jos pierettää niin mene vessan tai ulos paukuttelee, tarvii kaikkien nenän alla tuhnutella...![]()
Wc käynnit yms. kuuluu kans siihen kategoriaan jotka suoritetaan yksin, eikä mulla ole myöskään mitään tarvetta kertoilla tai esitellä asioita menkoistani tms.
Avoimuus suhteessa on mun mielestä ihan jotain muuta kun piereskelyä...![]()