Kuinka avoimia olette parisuhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kinsella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tyhjenna kuukuppia tai kay paskalla miehen katsoessa vieresta, kaikkea muuta voin tehda. Mieskin on avoin, joskus liiankin ja joudun huutamaan, etta laittaa oven kiinni jos kay kakkosella...

Pissalla käydessä saattaa toinenkin pyöriä siinä vessassa, mutta kakkarauha on molemmilla (ovi kuitenkin auki :D ). Seurassa, toisten tai muiden emme piere, vahingossa vain :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kinsella:
Alkuperäinen kirjoittaja SeInka:
Mieskin on avoin, joskus liiankin ja joudun huutamaan, etta laittaa oven kiinni jos kay kakkosella...

Joo tämä on ainut asia mikä häiritsee! :laugh:

Samoin häiritsee minuakin :D. Kiva kuunnella olkkarissa yksityiskohtaiset äänet mitä tapahtuu. Sitten mun mies voi huudella sieltä jotain "katoitko miten hyvännäköinen tää uusi Kia on..??".

Tämä ketju järkyttää minua. En voi enää katsoa ihmisiä kadulla silmiin, kun ajattelen, että tuokin varmaan päästelee puolisonsa kanssa kauheita hajupommeja kotisohvallaan.

En voisi edes kuvitella, että piereskelisin toisten kuullen tai että jättäisin vessan oven auki. Se olisi kuvottavaa. Mies kyllä laskeskelee toisten perheenjäsenten edessä. Minä ajattelen itsekseni, että noin paljon se meitä halveksii.

Joskus nukkumaan mennessä mahassa tuntuu olevan ilmaa, ja olen huolissani siitä jos paukku pääsee nukkuessa. Miten noloa.

Muuten en ole mikään hienohelma, mutta kaikkien eritteiden suhteen olen tarkkana. Luulin, että se on normaalia, mutta tämän ketjun luettuani alan varmaan etsiä patoumia asian taustalta. Muistan kyllä, että lapsuudenkodissa oltiin aika ronskeja asiassa kuin asiassa, niin että sieltäkään ei häveliäisyyteni ole peräisin.

En ole kyllä avoin muidenkaan asioiden suhteen, vaan pidän selvästi omat ajatukseni omana tietonani ja kaipaan tilaa ympärilleni. Olen ajatellut, että teen näin siksi, että en rakasta miestäni. Jos rakastaisin, olisin avoimempi. Silti en piereskelisi kumppanin kuullen. En koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ella:
Alkuperäinen kirjoittaja SeInka:
Mieskin on avoin, joskus liiankin ja joudun huutamaan, etta laittaa oven kiinni jos kay kakkosella...

Joo tämä on ainut asia mikä häiritsee! :laugh:

Samoin häiritsee minuakin :D. Kiva kuunnella olkkarissa yksityiskohtaiset äänet mitä tapahtuu. Sitten mun mies voi huudella sieltä jotain "katoitko miten hyvännäköinen tää uusi Kia on..??".

Ai hitsi, mun mies ei oo ainut! :laugh: Ja paskan katku leviää koko kämppään :kieh:

Meillä ollaan kans tooosi avoimia. Harvalla varmaan yhtä avoimia juttuja kuin meillä, tai luulisin. Pieretään ja käydään vessassa vaikka yhtäaikaa, ei niin väliks.

Kuinka avoimia olette miehenne kanssa parisuhteessa? Piereskelettekö esim. miehenne kuullen? :D

Eräs kaverini sanoi ettei voi vieläkään piereskellä miehensä kuullen saatika olla kusella hänen nähtensä vaikka ovat olleet 3 vuotta yhdessä. Kuulema se on noloa hänen mielestään eikä hän ymmärrä sitä, miten me olemme melkein alusta asti olleet sellaisia.

Ei mua kyllä hävetä piereskellä miehen kuullen tai olla vessassa hänen nähtensä. Ihan normaalia se on, miksi sitä pitäisi salata ihmiseltä jonka kanssa jakaa muutenkin elämänsä?

Ei hitto, repesin nauruun. Otsikosta päättelin sisällön olevan jotain muuta kun pireskelemistä!

:laugh:

Ja voidaan piereskellä jos sattuu kovasti pierettämään, mutta en mä siihen kannusta ketään! :D

Toinen kaverini taas sanoi että hänen miehensä ottaa häneltä aina tamponinkin pois!

Siis miks IHMEESSÄ miehen pitäis ottaa tamponi pois?

Miks pitäis piereskellä kumppanin läsnäollessa, tai käydä vessa-asioilla?

Mä en ymmärrä, mitä tekemistä näillä on sen kysymyksen kanssa, ollaanko avoimia parisuhteessa. Mä oon kyl ymmärtänyt ihan eri asioita avoimuudella.

Musta noi teidän esittämät on lähinnä jotain sikailua. Minusta on mukava hoitaa intiimihygienia ihan privaatisti ja olla miehelle vain puhdas ja kaunis. Ja avoimuus on sitä, että jutellaan tunteista, seksistä jne.

Mä en piereskele mieheni aikaan, mun mielestä piereskely on niitä asioita muutenkin mitkä ei kuulu hyviin tapoihin, jos pierettää niin mene vessan tai ulos paukuttelee, tarvii kaikkien nenän alla tuhnutella... :p
Wc käynnit yms. kuuluu kans siihen kategoriaan jotka suoritetaan yksin, eikä mulla ole myöskään mitään tarvetta kertoilla tai esitellä asioita menkoistani tms.

Avoimuus suhteessa on mun mielestä ihan jotain muuta kun piereskelyä... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Mä en piereskele mieheni aikaan, mun mielestä piereskely on niitä asioita muutenkin mitkä ei kuulu hyviin tapoihin, jos pierettää niin mene vessan tai ulos paukuttelee, tarvii kaikkien nenän alla tuhnutella... :p
Wc käynnit yms. kuuluu kans siihen kategoriaan jotka suoritetaan yksin, eikä mulla ole myöskään mitään tarvetta kertoilla tai esitellä asioita menkoistani tms.

Avoimuus suhteessa on mun mielestä ihan jotain muuta kun piereskelyä... :D

tätä peesaan, paitsi et piereskelen kyllä, vaikkakin harvoin mutta kaikelta muun osin peesi.

mäkään en tajua et miks jonku miehen pitäs kaivaa se toisen tamppooni sielt revasta pois????? yäk! rajansa toki kaikella!!!!!!!