Kuinka helposti kostutte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tämä kysymys on palstan naisille: Enkä toivo kritiikkiä/kehuja.
Kuinka helposti yleensä kostutte ennen seksiä tai mitään "kiihottamista"?

Minulla on vähän kiusallinen "ongelma", kostun nimittäin ihan hirveän nopeasti,helposti ja paljon. Kostun jo ennen kun mies on juurikaan edes koskenut minuun, jos vaan vaikka istumme/makaamme vierekkäin sohvalla ilman sen kummempaa kontaktia (suutelua tms.). Saatan kostua joskus jopa vain hengailusta samassa tilassa kiinnostavan miehen kanssa. Tämä siis koskee miehiä joista olen kiinnostunut ;)

Ongelmaksi tai kiusalliseksi tilanteeksi tämä muodostuu siinä vaiheessa, jos vaikka olen ensimmäistä kertaa yötä miehen luona, eikä tarkoituksena ole vielä harrastaa seksiä vaan nukkua vaan vierekkäin. Jännittää koko ajan, että huomaako mies että pöksyt ovat ihan litimärät... Enkä muutenkaan tunne oloani kauhean mukavaksi esim. istua sohvalla vierekkäin jos housut on ihan märät. Joskus olen ottanut treffeille käsilaukkuun mukaan toiset pikkuhousut, jotka vaihdan sitten salaa vähän ennen nukkumaan menoa, jos tarkoitus on jäädä yöksi.

Mutta aina siis olen ihan kostea jo siinä vaiheessa, jos asiat etenee siihen että vaatteita aletaan riisua. En ole ikinä tarvinnut esileikkiä kostuakseni, mutta kiihottaahan se tietysti muuten. Myös kostumisen määrä on mielestäni aika suurta, ainakin siitä päätellen että joku on siitä joskus huomauttanut...

Minua ei juurikaan kiinnosta tämän asiat hyvät tai huonot puolet, vaan haluaisin vain tietää, onko tämä miten normaalia? Kostuvatko useat muutkin naiset näin voimakkaasti?? Tällaista kun ei voi nainen tietää, koska ei ole kokemuksia muiden naisten kostumisista.

Minäkin kostun tosi nopeasti puoleensavetävän miehen lähellä. Se on täysin normaalia. Kierron vaihe vaikuttaa myös sekä se, onko jokin hormoniehkäisy käytössä. Ovulaatiota edeltävät nelisen päivää on tosi kostea meno, ei siihen tarvita miestäkään. Tämä siis ilman ehkäisyä, kun hormonitoiminta on normaali ja tietysti ohjaa siihen suuntaan, että lisääntyminen tapahtuisi. Eläimiä me ollaan, biologia ohjaa. :)

Mä kostun todella herkästi, joskus pelkkä toisen ihmisen ajattelimen saa ihan liukkaaksi...saati sitten kosketus. Orgasmi tulee myös erittäin nopeasti ja vaikka esileikkejä en tarvitse niin niistä tykkään tosi paljon juuri sen takia, että voin tulla useamman kerran ennen seksiä, seksin aikana ja vaikka sen jälkeenkin vielä muutaman kerran.

Mä kostun todella herkästi, joskus pelkkä toisen ihmisen ajattelimen saa ihan liukkaaksi...saati sitten kosketus. Orgasmi tulee myös erittäin nopeasti ja vaikka esileikkejä en tarvitse niin niistä tykkään tosi paljon juuri sen takia, että voin tulla useamman kerran ennen seksiä, seksin aikana ja vaikka sen jälkeenkin vielä muutaman kerran.
ajatteleminen siis*

ja saan helposti orgasmin myös nukkuessa ja pelkällä ajattelemisella eli ilman fyysistä kosketusta.

Kostun nopeasti ja saatan olla alakerasta ihan valmis milloin vain poikaystävän kanssa hengatessa (mutta eri asia siis olenko mielessäni valmis ja kiihottunut ja tarvitsen siihen esileikin) mutta en oo ikinä varmaan niin että pikkarit olisi litimärät, se kuulostaa tosi oudolta. Mulla ihan normisti joka päivä tulee myös valkovuotoa mikä voi tahrata pikkareita, ettet vaan oo siihen sekottanu tuota nyt? En tiedä, mutta kuulostais mun korvaan että olet harvojen joukossa jolla sitä eritettä sitten tulee noin paljon kerralla, mutta ei se mikään ongelmakaan mun mielestä ole, mieskin voi ottaa ihan kohteliaisuutena ja tollaseen yökylä keissiin suna pitäisin sidettä ja sit yöshortseja.

En kostu ollenkaan, koskaan. En edes nuorena. Silloin nuorena sitä mietti, et täytyykö tän AINA olla näin helvetin kivuliasta, mutta myöhemmin sitä tajus, että onhan sitä maailma täynnä rasvoja/liukkareita.

Yleensä kostun jo siinä vaiheessa kun istun vain viehättävän miehen vieressä, puhumattakkaan siitä kun suudellaan. OIkeestaan jo ajatksetkin komeasta uroksesta saapi alapään sykkimään .. Mutta sitten taas minä en ole koskaan ptänyt asiaa mitenkään kiusallisena tai epänormaalina, oikeastaan ajatellut että näinhän se menee. Eikä ole koskaan valitettu liiasta kostumisesta, enemmänkin vaan innostuttu vieläkin.

Ainut mikä haittaa on että pikkuhousut kastuu ja päällyshousut sotkeentuu, pikkuhousunsuojia voi käyttää mutta niitäkin pitäisi vaihdella useampaan otteeseen päivän aikana.

Kostuminen tapahtuu minulla hetkessä, visualinen puoli on kiihottavampi kun verbaalinen, hipaisu joka on juuri oikein ajoitettua avaa niagaran välittömästi, välillä tämä on tietysti kiusallista.

Mulla on sama "ongelma", muttei todellakaan ole ongelma. Joskus toki joutuu vaihtelemaan pikkarit useesti päivässä, ku on niin rikas mielikuvitus ja niin ihana mies.. ;)

Minustakin tuo on vaan hyvä juttu, miehet varmasti pitävät noin innokkaasta naisesta : ) Jos kovasti haittaa julkisilla paikoilla niin laita baari-illan tms ajaksi minitamponi tai muu suoja.

Tämä kysymys on palstan naisille: Enkä toivo kritiikkiä/kehuja.
Kuinka helposti yleensä kostutte ennen seksiä tai mitään i7"kiihottamista"?

Minulla on vähän kiusallinen "ongelma", kostun nimittäin ihan hirveän nopeasti,helposti ja paljon. Kostun jo ennen kun mies on juurikaan edes koskenut minuun, jos vaan vaikka istumme/makaamme vierekkäin sohvalla ilman sen kummempaa kontaktia (suutelua tms.). Saatan kostua joskus jopa vain hengailusta samassa tilassa kiinnostavan miehen kanssa. Tämä siis koskee miehiä joista olen kiinnostunut ;)

Ongelmaksi tai kiusalliseksi tilanteeksi tämä muodostuu siinä vaiheessa, jos vaikka olen ensimmäistä kertaa yötä miehen luona, eikä tarkoituksena ole vielä harrastaa seksiä vaan nukkua vaan vierekkäin. Jännittää koko ajan, että huomaako mies että pöksyt ovat ihan litimärät... Enkä muutenkaan tunne oloani kauhean mukavaksi esim. istua sohvalla vierekkäin jos housut on ihan märät. Joskus olen ottanut treffeille käsilaukkuun mukaan toiset pikkuhousut, jotka vaihdan sitten salaa vähän ennen nukkumaan menoa, jos tarkoitus on jäädä yöksi.

Mutta aina siis olen ihan kostea jo siinä vaiheessa, jos asiat etenee siihen että vaatteita aletaan riisua. En ole ikinä tarvinnut esileikkiä kostuakseni, mutta kiihottaahan se tietysti muuten. Myös kostumisen määrä on mielestäni aika suurta, ainakin siitä päätellen että joku on siitä joskus huomauttanut...

Minua ei juurikaan kiinnosta tämän asiat hyvät tai huonot puolet, vaan haluaisin vain tietää, onko tämä miten normaalia? Kostuvatko useat muutkin naiset näin voimakkaasti?? Tällaista kun ei voi nainen tietää, koska ei ole kokemuksia muiden naisten kostumisista.

Itsellä on tosi runsas valkovuoto ja ei tarvitse edes kiihottua kun tuntuu että hulahtaa, seksistä puhumattakaan. Käytän tosi usein pikkuhousunsuojia niin ei tule länttejä housuihin ja tarvitse olla märissä pöksyissä.

Täällä myös samaa eli kostun ihan älyttömästi kun vähänkin kiihotun ja siihen ei paljon meikäläisellä tarvii, ajatukset kun karkaa se jo riittää saati joku kiva mies jonka kans juttelee nii kyllä pillu vuotaa. Pikkuhousunsuojia käytän just tän takia eipähän tarvii olla märissä pöksyissä kun suojan voi vaihtaa millon siltä tuntuu..

En nyt ihan noin ”paha” ole mutta kyllä koetun helposti. Mieheni mielestä se on kiihottavaa. Olen 48-vuotias, joten tuo ongelma korjaantuu varmasti muutamassa vuodessa:(

Kostun nykyisin älyttömän helposti ja paljon. Olen todella seksuaalinen,eli mua haluttaa aina ja kostun todella herkästi, ajatus jos vähänkin karkaa siihen suuntaan tai jos on joku kiinnostava juttelukumppani on pikkarit heti ihan märkänä. Joudun monesti käymään vessassa kuivaamassa alapäätä ja usein laitan paperia pikkareihin ettei kosteus tulis läpi.
Seksiä harrastaessa valuu kokoajan ja lakana on markänä aina, mies tykkää mutta mun tuntemukset kosteuden takia kärsii.