Q
qi
Vieras
Varmaan todella tyhmä kysymys, mutta olen miettinyt tätä viimeiset 10 vuotta. Missä vaiheessa on kyllin masentunut ja sairas, että lääkärit eivät ns. naura pihalle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja myy:kyllä vaan jaksan nousta sängystä ylös. välillä siivotakkin. käydä suihkussa ja laittaa siistit vaatteet ylle. käyn lenkilläkin lähes joka päivä. ja mulla on diaknoosina vakava pykoosin tasoinen masennus.
Alkuperäinen kirjoittaja qi:Anteeksi tosiaan sanavalinta, mutta itse kuvailisin kyllä itseäni tällä hetkellä lähinnä juuri tuolla sanalla "hullu". Mietin vain, että olenko kylliksi hullu, että kehtaan hakea tähän jotain apua. Mielikuvissani masentuneet ovat sellaisia, jotka eivät jaksa aamulla sängystä nousta masennuksensa ja uupumuksensa vuoksi, eikä minulla sellaisia oireita ole. Mutta sen sijaan on kyllä esimerkiksi näköharhoja ja silmieni eteen on vedetty sumuverho. Ja lisäksi tietysti niitä tavallisia masennusoireita. Jotenkin tuntuu, että niin kauan kuin itse kykenen soittamaan lääkäriin ja menemään sinne omin jaloin ja asiallisesti pukeutuneena, en ole tarpeeksi sairas.
Alkuperäinen kirjoittaja myy:kyllä vaan jaksan nousta sängystä ylös. välillä siivotakkin. käydä suihkussa ja laittaa siistit vaatteet ylle. käyn lenkilläkin lähes joka päivä. ja mulla on diaknoosina vakava pykoosin tasoinen masennus.
Alkuperäinen kirjoittaja qi:Te, joilla on aivan oikea diagnosoitu (vakava) masennus, oletteko pystyneet käymään masennuksestanne huolimatta töissä? Itseäni kummastuttaa se, että työ ei ole mikään ongelma, tosin en halua nähdä ihmisiä ollenkaan ja joitain muitakin rajoitteita on.
Alkuperäinen kirjoittaja qi:Te, joilla on aivan oikea diagnosoitu (vakava) masennus, oletteko pystyneet käymään masennuksestanne huolimatta töissä? Itseäni kummastuttaa se, että työ ei ole mikään ongelma, tosin en halua nähdä ihmisiä ollenkaan ja joitain muitakin rajoitteita on.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ai että kun mulla on "vaan" enää keskivaikea niin kyseessä ei ole oikea masennus?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Vaikka mulla on "vain" keskivaikea niin en todellakaan ole työkykyinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja qi:Te, joilla on aivan oikea diagnosoitu (vakava) masennus, oletteko pystyneet käymään masennuksestanne huolimatta töissä? Itseäni kummastuttaa se, että työ ei ole mikään ongelma, tosin en halua nähdä ihmisiä ollenkaan ja joitain muitakin rajoitteita on.
Ai että kun mulla on "vaan" enää keskivaikea niin kyseessä ei ole oikea masennus?
Vaikka mulla on "vain" keskivaikea niin en todellakaan ole työkykyinen.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja qi:Te, joilla on aivan oikea diagnosoitu (vakava) masennus, oletteko pystyneet käymään masennuksestanne huolimatta töissä? Itseäni kummastuttaa se, että työ ei ole mikään ongelma, tosin en halua nähdä ihmisiä ollenkaan ja joitain muitakin rajoitteita on.
Ai että kun mulla on "vaan" enää keskivaikea niin kyseessä ei ole oikea masennus?
Miä luulen, et ap tarkotti sitä, että on oikeasti saanut diagnosin masikseen, eikä vaan esim. testien perusteella niin ite päättele
Alkuperäinen kirjoittaja qi:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja qi:Te, joilla on aivan oikea diagnosoitu (vakava) masennus, oletteko pystyneet käymään masennuksestanne huolimatta töissä? Itseäni kummastuttaa se, että työ ei ole mikään ongelma, tosin en halua nähdä ihmisiä ollenkaan ja joitain muitakin rajoitteita on.
Miä luulen, et ap tarkotti sitä, että on oikeasti saanut diagnosin masikseen, eikä vaan esim. testien perusteella niin ite päättele
Kyllä, suunnilleen näin. Minusta tuntuu, että on olemassa "oikean" diagnosoidun masennuksen lisäksi myös sellaista "leikkimasennusta", ainakin näin nettifoorumeilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja qi:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja qi:Te, joilla on aivan oikea diagnosoitu (vakava) masennus, oletteko pystyneet käymään masennuksestanne huolimatta töissä? Itseäni kummastuttaa se, että työ ei ole mikään ongelma, tosin en halua nähdä ihmisiä ollenkaan ja joitain muitakin rajoitteita on.
Kyllä, suunnilleen näin. Minusta tuntuu, että on olemassa "oikean" diagnosoidun masennuksen lisäksi myös sellaista "leikkimasennusta", ainakin näin nettifoorumeilla.
No minulle on ihan psykiatri tämän diagnoosin tehnyt ja aiemmin on ollut vaikeaa.
Alkuperäinen kirjoittaja myy:sitten oli myös tunne että on kaksi minää. terve minä ivas sairaalle minälle että kaikki on sulle oikeen mitä on tapahtunu.