Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Villatakit ja fleecet on syytä kaivaa kaapista. Juuri pikkupakkasten aikana alkutalvesta on suurin riski saada ryskäyskä tai joku muu hengitystieongelma.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Jos istuisi koko talven saunassa. :xmas:
Sopii minulle!Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Jos istuisi koko talven saunassa. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Samaa mietin minäkin, koko ajan on kylmä...
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Jos istuisi koko talven saunassa. :xmas:
valoisassa saunassa.![]()
Äijä osti kylpytynnyrin... Sitä odotellessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Sopii minulle!Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Jos istuisi koko talven saunassa. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Juu. Tai nyt on varaa valita kynttilä/puu/kantovesiversiosta ja sähköistetystä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Juu. Tai nyt on varaa valita kynttilä/puu/kantovesiversiosta ja sähköistetystä. =)
Hikikoppi ja sauna... Hmm, kumpikohan voittaa vertailussa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Sopii minulle!Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Jos istuisi koko talven saunassa. :xmas:
Miäkii tuun mukaan :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:Moottorisaha, tarviin apua! Talven kylmää piristämään, sulla oli joulukuusialoitus, sellainen musta joulukuusi :attn: :attn: Mistä ostit?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:Moottorisaha, tarviin apua! Talven kylmää piristämään, sulla oli joulukuusialoitus, sellainen musta joulukuusi :attn: :attn: Mistä ostit?
Ellos eli JOsefssons... Odotas, etsin linkin.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä voisin muuten ihan oikeastui kutsua saunavieraita.
(tosin sinne mahtuu max. kolme kerrallaan
:headwall: )