kuinka kauan annoitte miehen odottaa ennen ekaa yhteistä yötä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suklaasuukkp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me oltiin tunnettu vuosikausia, mutta suhteeksi tilanne muuttui jotakuinkin näin...
Ei siis seurusteltu ennen tätä lainkaan perinteisessä mielessä...
Puhelinkeskustelu:
Mies sanoo, että rakastaa mua ja muksua, muttei jaksa tätä välimatkaa (460km) ja jatkuvaa ajamista. Että mitä jos muuttais meidän lähelle.
Mä sanoin sille, että onko se nyt ihan varma, kun hyppää ikisinkusta just vauvan saaneen naisen matkaan.
Sanoi olevansa.
Minä totesin että hyvä.

Seuraavana perjantaina tuo saapui muuttokuormansa kanssa meille, eikä koskaan enää lähteny mihinkään. Ja juu, ekana yönä oli kyllä seksiä. Ja paljon :whistle:

jaa kaveri ja serkku raahas mut puoli väkisin baariin,ei ois yhtään huvittanut,mutta en osannut sanoa ei.

serkku meni sitte tupakalle ja tuli takas sisälle kahden miehen kanssa(mä ajattelin että olipas se serkku nopea miesten iskemisessä),mutta nää oli hänen vanhoja tuttuja. joista toinen hymyili mulle koko illan :)

no serkku oli joskus soittanut samannimisen miehen numerosta mulle (olin tallentanut numeron jos serkku soittaa siitä uudelleen), ajattelin että olisko tämä sama mies. vuorokauden päästä laitoin hänelle viestin ja samana iltana hän tuli käymään :D

oli kyllä kiihkeää,mutta tais sitä viikko mennä ennenku touhuttiin.pari kk meni niin olinkin jo raskaana :D nyt 5,5v takana.. nam

Raahasin silloiseen sinkkuboxiini äijän ekoilta treffeiltä.. yritti kai se vähän vastaan pistellä, mutta niin vaan joutui hommiin lopulta.
Tietyssä vaiheessa elämäänsä kun sitä on oppinut, että SE koeajo on tärkeä suorittaa ennen mitään suurempia tunteita. Tällä metodilla toimineet parit ovat olleet yhdessä ikuisuuksia ilman suurempia kriisejä, joten päätin itsekin toimia samoin.
On toiminut jo yli 10 vuotta, joten ehkei uutta koeajoa näillä näkymin tarvitse suorittaa. Paitsi jos ukko kupsahtaa ennen mua? Sitten voi olla vanhainkodissa parhaimmillaan aika äksöniä ja helpompi valita papoista.. ;)

Hmm mjaa... Tunnettiin vuosi ennen kuin alettiin seurustelemaan. Ehkä joku 2-3 viikkoa siinä sitten meni ensimmäisten treffien jälkeen :o En muista, mutta kyllä me muutama viikko tapailtiin ennen yhteistä yötä.

Vapulin tavattiin lenkillä sattumalta.
Alkukesän villi kiima metsässä olisiko puolituntia kun itäsuomen soidin teeret saivat kuulla naisen kiimasta ääntä.
Kiitos salarakas tästä kahdeksasta vuodesta