Kuinka kauan jaksaisit roikkua kaverissasi jos hän ei..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
itse ikinä ottaisi yhteyttä(kyselisi kuulumisia ym.) ja sinulle hän joko vastaisi lyhyesti/nihkeästi tyyliin "hyvää kuuluu.katsellaan joskus" jos ehdottaisit tapaamista tai ei vastaisi ollenkaan?
Jos kyseessä ei olisi mikään läheinen ystävä/kaveri.

En yhtään, ja olen muutenkin jo aikapäiviä sitten hankkiutunut eroon kaikista turhanpäiväisistä tuttavista ja kavereistakin, joihin pitäisi pidellä yhteyksiä. Pidän yhteyttä vaan sellaisiin joista oikeasti välitän ja jotka välittävät musta, oikeisiiin ystäviin.
Niitä ei sitten olekaan kuin kolme, mutta ei se määrä vaan laatu.

En ainakaan itse jaksaisi yrittää pitää yhteyttä. Tosin täytyy myöntää, että olen vähän laiska siinä hommassa. Mutta jos joku kaveri ottaa yhteyttä, niin kyllä vastailen mielelläni ja sovin treffejä jne. Joskus mulla menee vaan pitkiä aikoja, että itse huomaan ottaa yhteyttä, ja se vähän nolottaa joskus.

Joskus itse olen juuri tuohon sävyyn vastannut kun ei kyseisen ihmisen seura ole kiinnostanut tietäen kuulostavani tylyltä, tarkoitus että vastapuolikin ymmärtäisi yskän. Siis kyseessä kaveri jonka kanssa en koskaan ole ollut niin läheinen että asiaa sen suoremmin lähtisin sanomaan.

Kyllä niistä "kavereista" huomaa melko äkkiä, ellei seura kiinnosta. Ottavat sitten itse yhteyttä kun joutavat, tai ovat ottamatta. Yleensä tällaiset ihmiset ovat olleet myös sellasia minäminä-tyyppejä, jotka eivät omaa napaansa pidemmälle näe ja ottavat yhteyttä vain kun ovat vailla jotain. Heihei sellasille.

No en jaksaisi pitää yhteyttä. Muutenkin nyt on jäänyt sellaiset ystävät, jotka eivät pidä minuun päin yhteyttä, vaikka tavatessamme vaikuttavat siltä, että mukava taas nähdä ja kyläillä. Sitten taas ei kuulu mitään, ellen itse ottaisi yhteyttä. Jos en ole tarpeeksi tärkeä ystävä, että minuun kannattaisi ottaa yhteyttä, olen päättänyt antaa olla. Ystäväpiiri on vähentynyt, mutta hyvät ystävät jääneet. No yhdestä ystävästäni tiedän, että hän on huono pitämään yhteyksiä, mutta on niin hyvä ystävä, että otan aina häneen yhteyttä. Hän itsekin tiedostaa asian, ja haluaa ehdottomasti aina tavata kun ehdotan. Hän onkin poikkeustapaus.

Olet sekoittanut ap asiat. Ei läheinen "ystävä/ kaveri" on nimeltään tuttava ja sinä yrität väkivalloin astua kynnyksen yli vaikka toinen kieltää. Sinä olet se ketä siedetään eikä tuttavasi.

[QUOTE="vieras";28877293]Olet sekoittanut ap asiat. Ei läheinen "ystävä/ kaveri" on nimeltään tuttava ja sinä yrität väkivalloin astua kynnyksen yli vaikka toinen kieltää. Sinä olet se ketä siedetään eikä tuttavasi.[/QUOTE]

Novoi hellanduudelis.
Minä en ensinnäkään ole tässä se joka yrittää väkisin pitää yhteyksiä, vaan se joka on yrittänyt tylyillä vastauksilla ja vastaamattomuudella vihjailla toiselle osapuolelle ettei kiinnosta.
Tämä ei ole mennyt perille vaan hän edelleen yrittää pitää yhteyksiä ja lähettelee terveisiä yhteisten tuttujen kautta.
En oikein tiedä miten reagoida enkä ymmärrä miksi hän näin tekee tai onko tämmöinen ihan yleistäkin.
Ollako nyt toisen kaveri kun hän sitä niin kovasti toivoo ja katsoa tuleeko siitä kaveruudesta jotain, vai jatkaako samaa linjaa.
Sinäänsä ei mitään tätä ihmistä vastaan mutta en usko että meillä hirveästi on yhteistä eikä ole isoja intressejä tätä kaveruutta hieroa.

Uusimmat

Yhteistyössä