Kuinka kauan kestää? PayPal :-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko tämä taas niin kuin, minä ostan ,,vain feikit,, juttu?
Mulla kyllä enemmän herää kysymys, kuka edes jaksa ostaa feikit? Tai kuka hullu ne halua omistaa ja vielä linkittää? Itse menisin maan alle, kun en edes kehtaa omista feikkiä, en voi pitää, roskikseen suoraan menisi. Ja kyllä linkistä sen verran että omistan paljon merkkilaukkuja sun muuta, että tiedän miten näitä tunnistetaan jos kymmenestä kilometristä...

Onko tämä taas niin kuin, minä ostan ,,vain feikit,, juttu?
Mulla kyllä enemmän herää kysymys, kuka edes jaksa ostaa feikit? Tai kuka hullu ne halua omistaa ja vielä linkittää? Itse menisin maan alle, kun en edes kehtaa omista feikkiä, en voi pitää, roskikseen suoraan menisi. Ja kyllä linkistä sen verran että omistan paljon merkkilaukkuja sun muuta, että tiedän miten näitä tunnistetaan jos kymmenestä kilometristä...

Hahahhaa! Tradesyyn vaiko Poshmarkiin pulitit feikeikistä. Käy ostaa samalla rahalla Marimekko, niin on stylempi kuin kiinalaisten ompelema rantakassi.

Hahahhaa! Tradesyyn vaiko Poshmarkiin pulitit feikeikistä. Käy ostaa samalla rahalla Marimekko, niin on stylempi kuin kiinalaisten ompelema rantakassi.
Tiedätkö mikä on Tradesy tai Poshmark? :)
Se on second hand merkkituotteille. Paitsi sieltä en ole ostanut vaan ostin sen LV forumilla yhdeltä jälleenmyyjältä joka myy harvinaiset laukut voitolla. Kiinassa? :D No hyi, jos Louis Vuitton menee joskus Kiinan kyllä lopetan ostaminen heti. Kun maksan laadusta ja arvosta.
En tiedä saako Marimekosta nykyään samalla rahalla laukkuja, mä kun luulin ne ovat eri hintaisia ja saa vaikka montaa, niin ja kiitos kun ei ole ihan mun tyyliä tämä Marimekko, paitsi Marimekko astioita mulla on ja ne ovat hauskoja, sekä rantakasseja ja kasseja muutenkin sen verran jo kerätty että lauantaina ajattelin laittaa myyntiin muutamat.

Se on second hand merkkituotteille. Paitsi sieltä en ole ostanut vaan ostin sen LV forumilla yhdeltä jälleenmyyjältä joka myy harvinaiset laukut voitolla. Kiinassa? :D No hyi, jos Louis Vuitton menee joskus Kiinan kyllä lopetan ostaminen heti. Kun maksan laadusta ja arvosta.
En tiedä saako Marimekosta nykyään samalla rahalla laukkuja, mä kun luulin ne ovat eri hintaisia ja saa vaikka montaa, niin ja kiitos kun ei ole ihan mun tyyliä tämä Marimekko, paitsi Marimekko astioita mulla on ja ne ovat hauskoja, sekä rantakasseja ja kasseja muutenkin sen verran jo kerätty että lauantaina ajattelin laittaa myyntiin muutamat.

LV_lläkö jälleenmyyjä? Siis missä? Anna linkki.

LV_lläkö jälleenmyyjä? Siis missä? Anna linkki.
Mikä linkki? :D
Tiedätkö että jotkut kun ostavat harvinaiset tuotteet, eivät todellakaan sitä myy samalla hinnalla vaan voitolla. Ja me keräilijät ostamme. Niin ja linkistä, menee Facebookiin ja kysyy vaikka jos pääset LV forumille, sieltäkin meitä hulluja on sekä keräilijät että erilaiset myyjät....ja se on hauska kun ihan kaikkia ei saa Helsingistä. Paljon muitakin linkkejä on, en vaan tajua mitä oikein haet?

Wau! Minne laitat myyntiin? Uskallatko laittaa ilmoitukseen mukaan laukkujen koodinumerot? Paljonko maksat korvauksia, kun ostaja vie veska LV:lle Hesaan audiittorin tutkittavaksi ja jos veska osoittautuu feikiksi? Maksatko takaisin 2x summan?

Wau! Minne laitat myyntiin? Uskallatko laittaa ilmoitukseen mukaan laukkujen koodinumerot? Paljonko maksat korvauksia, kun ostaja vie veska LV:lle Hesaan audiittorin tutkittavaksi ja jos veska osoittautuu feikiksi? Maksatko takaisin 2x summan?
Facebookiin ;).
Miksi en uskalla, yleensä kun laitan kuititkin.
Minkälaiselle Auditorille :LOL:? Ai niin sille joka on lääkeiden tarpeessa, wannabe LV myyjä, verottaja, poliisi, salainen agentti ja mitä muuta kaikkia. Apua jos näinkin olisi, varma lopettaisin Espalla käydä.
Voin maksaa vaikka 200x summan takaisin. Paitsi onneksi ei tarvitse tätä tehdä kuitenkin.

Vittu te ootte sekaisin!
Mullakin tossa nurkassa 2 lv laukkua, mut en kehtaa käyttää, koska niin rumia.
Antaa jonkun kerätä jos tahtoo.... kerran muuta elämää ku luis vittunin laukut ei oo

Yhteistyössä