kuinka kauan synnytyksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellä alapää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jälkivuoto vajaa parisen viikkoa ja alapää ei ole ollut hellänä kertaakaan (ekaa leikattiin hieman - 2 tikkiä, toisesta 2 tikkiä ja kolmannesta ei mitään).

Muoks. Mä pystyin jokaisen synnytyksen jälkeen heti istumaan normaalisti, kävelemään yms. Ja seksiäkin harrastettiin heti jälkivuodon loputtua.

jälkivuotoa tuli pari viikkoa, alapää oli suht normaali kolmantena päivänä synnytyksestä, heti alion pitää farkkuja :) ja pari pientä repeämää tuli, pääsin tosi helpolla

Riippuu, mitä tarkoitat. Istuin normaalisti tuolilla jo samalla viikolla vrt jotkut eivät istu ilman tyynyä viikkoon, mutta esimerkiksi seksin jälkeen on paikat hellänä verrattuna ennen synnytystä. Synnytyksestä on nyt vähän päälle 3 kk.

Mä olin synnytyksen jälkeen aika pitkään tosi kipeä. Tuli repeämiä, niiden laadusta en tosin tiedä kun ei suostuneet sanomaan muuta kun että tikkejä laitettiin. Istuminen onnistui tyynyn kans muutaman päivän päästä synnytyksestä, mut ei se hyvältä tuntunut. Hellät oli paikat ehkä noin kuukauden synnytyksestä, sit pysty vasta sanoon et istuminen ei enää sattunut.

Samana päivänä istunut kävellyt eikä ole ollut kipuja. Ekasta leikattiin väliliha ja toisesta ja kolmannesta revennyt. Ainoo mikä oli se, että pissaaminen kirveli haavoihin.

Synnytyksessä tuli 3 asteen repeämät mutta toivuin tosi nopeaa. Samana päivänä jo synnytyksen jälkeen istuin.oiskohan 2vk paikat ollu hellänä. Seksiä harrastettiin heti jälkivuodon loputtua n.4vk synnytyksestä.

mulla 5vk synnytyksestä ja vieläkin alapää hellänä. 2asteen repeämä ja parantuminen hidasta. viikko sitten vasta istuin eka kerran kunnolla... jälkivuoto on lähes loppu, ilman sidettäkin voisin olla mut en ihan uskalla.

Ekasta viitisen kuukautta. Epparin lisäksi repesin, en ihan vähänkään.

Tokasta sama homma mutta pienemmässä mittakaavassa, pari kuukautta meni että pystyi normaalisti istumaan.

Kolmas oli pikkuriikkinen ja hyvän puudutuksen ansiosta pystyin ponnistamaan ensimmäistä kertaa rauhassa, eikä mitään hajonnut, revennyt tai leikattu mihinkään suuntaan. Istahdin hevosen selkään 10 päivää synnytyksen jälkeen.