Alkuperäinen kirjoittaja kokki:Ei se pala pohjaan kun on öljyä alla ja on tottunut käyttämään sitä. En koe mitään työlästä
pannun käytössä eikä mitään erityistä huoltoa tarvitse.
Helppo pestä, ei vaivaa.
Musta taas ei, koska mä en tiskaa. Mitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kokki:Ei se pala pohjaan kun on öljyä alla ja on tottunut käyttämään sitä. En koe mitään työlästä
pannun käytössä eikä mitään erityistä huoltoa tarvitse.
Helppo pestä, ei vaivaa.
Meillä on Heirolin ceratec pannu, alkuun oli hyvä (alkuvuonna vissiin ostettiin), suorastaan loistava, mutta tässä kesän aikana on ruennu osittain tarttumaan toisinaan, vaikka ois kuinka paljon rasvaa. Ja jää likaisen näköiseksi vaikka pesis saippuan kera. Ihan ku ois pinta kulunut tai jotain tarttunu todella tiukkaan.
Pannu käytössä 1-3 kertaa päivässä.
Ceratec pinta kestää.
Meilläkin on kaksi Tefalin paistinpannua, ja ovat kestäneet hyvinä jo vuosia.Itselläni on nyt käytössä sellainen kalliimpi tefalin paistinpannu, ollut joulusta asti, ja tuo vaikuttaa hyvältä.
Jos tarkoitat sellaista pinnoittamatonta rosteripannua niin sellaisella paistaminen on ihan oma taiteenlajinsa. Paistotekniikka eroaa täysin pinnoitetusta pannusta ja väärin käytettynä siihen palaa kaikki kiinni.Sain emännänlahjaksi tupperin paistinpannun ja on paskin pannu ikinä.
SD on ihan jees, mulla kesti puolitoista vuotta.Meillä ei ole kelpuutettu vuosikausiin kuin Swiss Diamondin pannuja.
Minulla Hackmanin Kovanaama on toiminut hyvin noin 11 vuotta. Nyt meinaa tarttua paistaessa. Tarvinnee perusteellisemman puhdistuksen.