P
paulina93
Vieras
Olen 15-vuotias tyttö, täytän pian 16. Sain juuri tietää olevani raskaana, asiasta ei tiedä vielä kukaan muu kuin minä itse. Tiedän, että olen kovin nuori äidiksi, mutta aborttia en haluaisi tehdä tietyistä periaatteista johtuen, enkä varmaan pystyisi lasta adoptoitavaksikaan laittaa. Kyseessä on siis vahinkolapsi, mutta tämän pienen "alkujärkytyksen" jälkeen olen tosissani miettinyt millaista olisi olla äiti. Uskon että selviäisin, koska ympärilläni on vahva tukiverkosto, vanhemmat, paljon sisaruksia, ystäviä... Tiedän että helppoa ei varmasti tulisi olemaan. Arveluttaa vain kuinka poikaystäväni tämän asian ottaa. Puhumattakaan minun, tai hänen vanhemmistaan! Haluaisinkin neuvoja kuinka minun tulisi kertoa tämä asia poikaystävälleni, ja meidän molempien vanhemmille? Tämä on sen verran suuri asia että ei viitsisi sitä vain ns. ohimennen sanoa.
Ja jos saisin pyytää että jättäisitte ne "noin siinä käy kun nuoret eivät osaa ehkäisyä käyttää" - kommentit sanomatta. Asia on jo tapahtunut eikä sitä voi muuttaa. Olisin mielissäni jos edes muutaman asiallisen kommentin saisin! =)
Ja jos saisin pyytää että jättäisitte ne "noin siinä käy kun nuoret eivät osaa ehkäisyä käyttää" - kommentit sanomatta. Asia on jo tapahtunut eikä sitä voi muuttaa. Olisin mielissäni jos edes muutaman asiallisen kommentin saisin! =)