Kuinka monella on kaksi autoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HaaveitaVain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meil on 2. Toyota yaris ja Audi A4. Pussit ei kulje ja työ/kauppa/tarha matkaa 30km. Isäntä kotona töissä, mut "pitää" olla vara-auto, jos päivällä joutuu käymään kylällä (esim. apteekissa tms) ja rattorilla on 30km pitkä matka! On mietitty pitkään et vaihdettasko Yaris pois, mut on kuitenki maksettu auto ja halpa ajaa, vaik vakuutukset ovatkin kalliita.. mut maksaa se "huonompikin" auto.. korjaukset jne. ja tuo on ainakin varma ajettava näin talvellakin.

Meillä on kaksi autoa. Niihin menee yhteensä jotain 1700?/kk.
Onhan se kallista.. Ja nytkin on toi meidän kauppakassi myynnissä. Turha pitää sellaisessa autossa kiinni paljon rahaa, kun ei sitä kuitenkaan oikein käytä koskaan.

Meillä on kaksi autoa, melkein olosuhteiden pakosta kun miehellä työmatka 36km/suunta ja kaupat, terv.keskus yms. 10km:n päässä.
Kyllähän noihin vakuutuksiin yms. menee rahaa, ja sit jos tulee jotain isompaa remonttia. Miehellä dieselauto niin siinä on vero aika hurja, toisaalta eipä kulutuskaan ole kovin kummoinen. Eikä tuo miunkaan auto mikään bensasyöppö ole vaikka iso onkin, kesällä päästiin matka-ajossa alle 7l/100km.
Ei vaan taidettais yhdellä autolla pärjätä, niin tinkii sit jostain muusta että saa kaks autoa pitää.

Myöskin kaksi autoa perheessä! :wave: Vai jos sitä toista voi nyt autoksi nimittää. :laugh: Tarvitaan arkimenojen vuoksi, eikä ole koettu kalliiksi - varmaankin priorisointikysymys mihin rahojaan suuntaa.

Meillä on farmari ja maasturi. Mulla farkku ja miehellä maasturi. Miehen auto on diesel. Mulla työ-/koulumatka naapurikaupunkiin ja autolla helpompi ja nopeampi kuin bussilla. Päiväkodille ehkä kilometri matkaa ja miehen työmatka n. 1-1,5km. Autolla kuljetaan aika lailla kaikki matkat (myös alle kilsa kauppaan :whistle: ). Maksaahan nuo vakuutukset ja polttoaineet, mutta en antais toista autoo pois

Meillä on tila-auto ja toinen auto joka on vähän niinkuin kulkuneuvo :D sellainen 200 euron arvoinen pikku Polo, mutta halpa ajaa ja korjata eikä ole kyl mitään isompaa siinä ollutkaan.Vakuutusmaksut on pienet kun on pieni moottorin tilavuus.
Ja olen edellä olevan kanssa samaa mieltä joka laittoi niin oma mielenterveyden kannalta se on niin kiva kun on toinen auto niin voi lähteä jos alkaa seinät kaatumaan =)

Yhteistyössä