Kuinka monella on Teema astiasto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja astiasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taitaa olla Suomen suosituin astiasto tällä hetkellä. Minäkin taivuin lopulta miehen painostukseen ja suostuin hankkimaan valkoisia Teema-lautasia. Ennestään meillä oli sinisiä.

Teemaa saa kausittain hyvinkin halvalla. Itse ostettiin juuri syksyllä -40 % alennuksella Sittarin mammuttimarkkinoilla. Usein näkee myös 25 % ja 30 % alennuksia Teemasta. Jos ei ole kiire ostaa, niin odotelkaa tarjouksia.

Meillä Teema-astiasto ja valkoisena. Löytyy myös kaikki koot tarjoiluastiastosta, siis vadit ja "kulhot". Tosi helppo yhdistää arki ja hienompaan kattaukseen...mielestäni ajaton ja tyylikäs. Kestäviäkin ovat, sillä meillä tosiaan käytössä päiviittäin.

[QUOTE="Kiira";25110684]Minulta löytyy keltaista, punaista ja valkoista. Mielestäni Teeman eri värejä voi hyvin yhdistellä keskenään.[/QUOTE]

Itse ajattelinkin yhdistellä. Valkoisella ja punaisella:)

mulla on suurimmaksi osaksi ruskeaa Teemaa, lisäksi turkoosia ja vihreää

mulle kaveri osti Ruotsista jonkun liikkeen alesta 8hlö asitiaston tuota ruskeeta (isot lautaset, leipälautaset, isot syvät lautaset ja olikohan kahvikuppeja 10 ) ja ne makso yhteensä 50€ :D

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;25110722:
mulla on suurimmaksi osaksi ruskeaa Teemaa, lisäksi turkoosia ja vihreää

mulle kaveri osti Ruotsista jonkun liikkeen alesta 8hlö asitiaston tuota ruskeeta (isot lautaset, leipälautaset, isot syvät lautaset ja olikohan kahvikuppeja 10 ) ja ne makso yhteensä 50€ :D

Tykkään kyllä itse tuosta ruskeasta ja turkoosista :)

Meillä on. Saatiin joitain astioita lahjaksi, ja huomasin ne hyväksi, joten aloin sitten ostamaan niitä. Tosin hyvin hitaasti kertyy, kun ne on sen verran hinnakkaita.

Meillä on ruskeita isompia kahvikuppeja, isoja matalia lautasia (4 valk. ja yksi turkoosi), 6 isompaa syvää lautasta (ruskeita ja valkoisia) ja neljä pientä kulhoa (taitavat virallisesti olla myös syviä lautasia nimeltään). Pitäis saada kasaan vaikkapa 8 syvää ja 8 matalaa, 8 kulhoa ja 8 kahvikuppia. Jospa ne pikkuhiljaa.

Täällä Oulun seudulla ainakin Halpahalli myy Teemaa jopa halvemmalla kuin esim. City-marketin tarjoushinnat. Kannattaa ostaa tarjouksesta, tai sitten sieltä Halpahallista tai muusta vastaavasta. Hintojen vertailu kuitenkin kannattanee!

Yhteistyössä