te joilla on iittalan teema-astiasto!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä haluaisin mökilleni sitä siniharmaata.On jo neljä mukia,MUTTA VALMISTUS ON LOPETETTU.JOS JOLLAIN ON SITÄ VÄRIÄ,NIIN VOIS MYYDÄ MINULLE,JO EI TARVITSE.ITSELLÄNI ON MÖKIN KAAPIN OVET SAMAN VÄRISIÄ,ETTÄ SOPIS TEEMAAN!VASTAUKSET!perala.mariitta@suomi24.fi

äMustaa ja valkoista löytyy. Alkuun keräsin sitä mustana, muutama valkonen leipälautanen oli. Nyt olen sit ostanut valkoiset mukit, syvät valkoset lautaset ( ne halkasijaltaan oisko 21cm) ja samankoikoiset matalat lautaset.

Meillä on sinistä ja harmaata ja valitettavasti juuri niitä kokoja joita ei enää saa. Siniseen olen ihan kyllästynyt, mutta harmaasta tykkäisin yhä. Olen kerännyt noita noin kymmenen vuotta ja kyllä huomaa miten laatu on huonontunut kun siirtyi Arabialta Iittalalle. Naarmuuntuu paljon herkemmin ja esim. kulhojen reunat vaalenee niin kuin lähtisi väri. Olenkin miettinyt josko siirtyisin KOKOon.

mulla on mustia, ja keltaisia, sekä muutama punainen muki. Musta musta on tosi tyylikäs juhlallisempiin kattauksiin ja keltainen taas pirteä väri. Mustasta saa perusosia, mutta tarjoiluastioita siihen ei valmisteta enään, tai ei ainakaan kun kysyin, ja ne on ne osat joita minä kaipaisin eniten.

Meillä on sitä vanhaa vihreetä, johon oon ollut tuhannen kyllästynyt jo vuosikausia :snotty: Jos joku haluaa vanhaa vihreetä, niin voi kysellä yyveellä :wave:

Aloin keräämään uusia ruskeena ja turkoosina, kun oli varastontyhjennyksessä edullisesti lautasia. Pitäisi vielä teekuppeja metsästää halvalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
valkoista,harmaata, turkoosia ja oliivin vihreää löytyy.... lisäksi muumi kuosisena ja piparimukeina

oisko myytävänä harmaata mukia ,edes 4kpl,sekä jotain pieniä saman sävyisiä leipälautasia 4kpl

Yhteistyössä