Ä
äänellinenperhe
Vieras
Minulla on kolme poikaa ja vaikka ei suoranaisesti sisällä saa riehua, niin puhumista, juttelua, laulua, kolinaa, autonäänten matkimista jne jne on oikeastaan jatkuvasti. Itse en taustametelistä tykkää, joten ovat lastenhuoneessa leikkeinensä. Telkkaria katsoessa tai pelatessa olisivat hiljaa, mutta en halua heidän niitä vielä harrastavan, joten todella harvinaista se on.
Miesystävää kuitenkin häiritsevät lasten äänet ja hänen mielestään minussa on jotakin vikaa, kun en ole osannut kasvattaa hiljaisia lapsia. Hänen naapuristaan kuuluu välillä juoksua ja itkuakin, joista hän on valittanut isännöitsijälle ja on vieläpä ylpeä siitä. Minusta ne ovat ihan normaaleja ääniä lapsiperheessä, mutta minun käsitykseni on kai väärä.
Miesystävää kuitenkin häiritsevät lasten äänet ja hänen mielestään minussa on jotakin vikaa, kun en ole osannut kasvattaa hiljaisia lapsia. Hänen naapuristaan kuuluu välillä juoksua ja itkuakin, joista hän on valittanut isännöitsijälle ja on vieläpä ylpeä siitä. Minusta ne ovat ihan normaaleja ääniä lapsiperheessä, mutta minun käsitykseni on kai väärä.