K
Keittiönoita
Vieras
Mun vanhemmat olisivat maksaneet, jos olisin naimisiin mennyt. Systerin häät he maksoivat. Kyllä systeri sai ihan itse valita tarjottavat jne. Joku kohtuus kuitenkin budjetissakin eli ei mitään 300 hengen häitä Kanarialla.