Kuinka moni ei saa eikä ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Joskus teininä olin lähellä sitä, mutta ei jotenkin koskaan onnistunut. Nykyään seksi ei huvita paljon ja kun huvittaa, menetän siitä ilon kesken kaiken JA vaikka en menettäisi, en koskaan saa orgasmia. Pääkopassa on varmaan jotain psyykkisiä ongelmia, ehkä ne vaikuttaa..

Haluaisin tietää, miten helppoa se on teille? nimenomaan yhdynnässä? Ja mistä se johtuu?

yhdynnässä olen ehkä 4 kertaa saant orgasmin, sillain että olen kyllä samalaa yäillyt klitorista. Suuseksissä saan aina. Olen ihan tyytyväinen, kyllä mä viel opin useemin tulee yhdynnässäkin harjoituksesta kiinni. Ennen en saanut mitään orgasmia mitenkään miehen kanssa, joten olen jo eritäin tyytyväinen tähän. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
luulen, että olen aika rajoittunut, mua hävettää välillä sängyssä. Minut oli kasvatettu niin, että seksi on häpeällistä..

Niin minutkin, mutta olen päässyt siitä jotenkin yli.
Ehkä synnytyskin muutti jotain minusta, että seksi tuntuu taivaallisen hyvältä nykyään.

:hug: Se voi olla kuluttavaa, jos ei saa yhdynnässä, mut ku sen kans oppii elämään, niin kai se menee.. En ole ikinä saanut YHDYNNÄSSÄ, mutta muuten ei ongelmaa. Liekkö korvien välistä kiinni?

Alkuperäinen kirjoittaja pappi:
Muista ap, että jos harrastaa seksiä joutuu helvettiin.

hahaha. Muistan muistan:). Kasvaessani sitä ei kuitenkaan perustettu uskontoon, emme ole uskovaisia, vaan tyttöjen säädyllisyyteen yms:). Olen koko teiniajan taistellut sitä vastaan, mutta kai nämä perusteet ovat iskostuneet alitajuntaan..

No mä en oo koskaan saanut miehen kanssa, nykyisen enkä entisten. Käsipelillä, suupelillä tai yhdynnässä, sama se, mikään ei onnistu. Psykologista ehkä, koska yksin saan verrattain helposti.

Mä en ole ikinä saanut sellaista useiden kuvaamaa orgasmia. En yksin enkä kaksin, kaikenlaista on kyllä kokeiltu. Ja juu, tunnen kyllä biologian. Kivaltahan se seksi tuntuu kuitenkin, tai jopa erittäin kivalta.

Yhteistyössä