Kuinka moni epäilee tällä hetkellä olevansa raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Ihan vain päiväniloksi, kun taapero on päikkäreillä. :D

Miksi epäilet, siis onko jotain oireita ja jos, niin mitä? Milloin testaat?

Itse vähän ounastelen. Tiedän, että ehkäisyä ei ollut juuri oviksen tietämillä ja aikaisemmat kaksi raskautta on lähteneet ekasta mahdollisuudesta. Tuossa toissapäivänä alkoi kohdussa hassut tuntemukset. Tai no hassut ja hassut, mutta semmoiset menkkajuilimisen kaltaiset. Voivat olla ihan normaalikiertoakin vain, mutta jotenkin vähän epäilyttää. =) testaan kuitenkin vasta, kun menkat on myöhässä ja siihen on vielä himpun vajaa viikko.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja moo:
Tuskin olen mutta toivoisin olevani :)

höh, pitää olla optimistinen. ;) Oisko sulla vielä pitkä aika testiin?

No on pitkääkin pitempi aika :D Meillä vauva nyt 7kk ja haluaisin toisen pienellä ikäerolla. Mies ei ole ihan vielä vaan taipunut ajatukseen. :/ :D

Pienen pieni epäily on, mut koitan pysyä nahoissani etten sit joudu taas kerran putoamaan, korkealta ja kovaa! Viikonloppuna testaan ellei ennen sitä hanat aukea1

Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:
Pienen pieni epäily on, mut koitan pysyä nahoissani etten sit joudu taas kerran putoamaan, korkealta ja kovaa! Viikonloppuna testaan ellei ennen sitä hanat aukea1

Meillä on siis samat testisuunnitelmat. :D

Tsemppiä molemmille!

Tuskin olen mutta toivoisin olevani :)

höh, pitää olla optimistinen. ;) Oisko sulla vielä pitkä aika testiin?

No on pitkääkin pitempi aika :D Meillä vauva nyt 7kk ja haluaisin toisen pienellä ikäerolla. Mies ei ole ihan vielä vaan taipunut ajatukseen. :/ :D

Niin niin, siis teillä ei vielä ole ollut sitä siihen tarvittavaa ehkäisytöntä toimintaakaan? =)

Tsemppiä miehen taivutteluun! :D

Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:

Meillä on siis samat testisuunnitelmat. :D

Tsemppiä molemmille!

Pidän peukkuja, et testi näyttäs plussaa!

Alkuperäinen kirjoittaja 30+4:
Joo, tiedän olevani ja taitaa jo muutkin tietää:D

Mut ootko ihan varma? Pitäskö kuitenkin testata vielä? =)

Pitänee huomenna kysäistä neuvolassa, josko se testi kuitenkin pitäs vielä kattoo;) Ei mut oikeesti, kovasti plussatuulia sinne päin! Tuo jännääminen on kivaa:)

Mut ootko ihan varma? Pitäskö kuitenkin testata vielä? =)

Pitänee huomenna kysäistä neuvolassa, josko se testi kuitenkin pitäs vielä kattoo;) Ei mut oikeesti, kovasti plussatuulia sinne päin! Tuo jännääminen on kivaa:)

Niin onkin. :D

Tämä oli vähän vahinko, enkä aluksi halunnut edes vielä uudestaan raskaaksi. Mutta kun olen tätä vähän yli viikon jo pyöritellyt päässäni, toivon jo, että sieltä plussa tulisi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja 12+1:

:D
Mäkin tiedän olevani, mutta esim. työkaverit ei vielä tiedä...

Ootteko muuten meinannu pitkäänkin vielä salata?

Me vähän tossa puhuttiin miehen kanssa, että jos oon, ihan heti siitä ei tällä kertaa kerrota kellekään (edellisestä kerrottiin lähestulkoon plussan tultua). =)

Täällä kanssa yksi, kp 42/33... Pieniä epäilyjä on, viikko sitten oli menkkajuilimisia 3päivää, muttei mitään tapahtunut. Testasin huvikseni 34/33 negan, mutta saas nyt nähdä miten tässä käy :) Mitään muita ihmeempiä oireita ei ole, enkä viiti alkaa niitä kuvittelemaankaan etten pety liikaa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä kans aavistelen olevani, kun maha turpoaa ja mahassa potkitaan. :)

:D Mä en enää luottas itselläni varmaan tohonkaan, kun haamupotkuja on ollu viime raskauden jälkeen ihan koko ajan ja mahakin on turvonnut... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:
Täällä kanssa yksi, kp 42/33... Pieniä epäilyjä on, viikko sitten oli menkkajuilimisia 3päivää, muttei mitään tapahtunut. Testasin huvikseni 34/33 negan, mutta saas nyt nähdä miten tässä käy :) Mitään muita ihmeempiä oireita ei ole, enkä viiti alkaa niitä kuvittelemaankaan etten pety liikaa :saint:

Oi, tuo kuulostaa jo lupaavalle. :P

Tsemppiä!

:D Mä en enää luottas itselläni varmaan tohonkaan, kun haamupotkuja on ollu viime raskauden jälkeen ihan koko ajan ja mahakin on turvonnut... :whistle:

Heh, minäkään en varmaan luottais, ellei mulla olis kuvaa tästä "aavistuksesta" kotona. :D

Heh, minäkään en varmaan luottais, ellei mulla olis kuvaa tästä "aavistuksesta" kotona. :D

:D

Tsemppiä!

Kiitos :) Tekisi mieli jo testata uudelleen, mutta kun ei pahemmin oireita ole niin ei tästä sitten tiedä mitä tämä on..

Tsemppiä!

Kiitos :) Tekisi mieli jo testata uudelleen, mutta kun ei pahemmin oireita ole niin ei tästä sitten tiedä mitä tämä on..

No ei niitä oireita välttämättä tulekaan muuta kuin, että maha kasvaa. ;)

Kyllä mä testaisin, koska tuon pitäs jo näkyä testissä. Ja sit ei tarvis ainakaan enää sitä miettiä.

Yhteistyössä