Kuinka moni nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias mies

Vieras
Miten moni nainen on kiinstunut viettämään yhden yön jutun miehen kanssa jos ikää on 40 ja kumpaneita on ollut alle 10 kpl ja itse on hiukan ujo tekeen aloteen jokainen suhde on ollut pitkäaikanen lyhin suhde on ollut 3kk. ja kuinka moni katsoo ikään ?

Miten moni nainen on kiinstunut viettämään yhden yön jutun miehen kanssa jos ikää on 40 ja kumpaneita on ollut alle 10 kpl ja itse on hiukan ujo tekeen aloteen jokainen suhde on ollut pitkäaikanen lyhin suhde on ollut 3kk. ja kuinka moni katsoo ikään ?

Viimeisen kysymyksen perusteella (kuinka moni katsoo ikään) olet niitä miehiä jotka yrittävät iskeä nuoria naisia. Jos näin on niin tuskin sä monta yhden yön juttua tulet kokemaan. Ei nuoria yleensä kiinnosta nelikymppiset äijät.

Jos taas haet vanhempaa seuraa niin saattaa tärpätä paremmin, mutta yleensä ne vanhat "puumat"kin hakevat 20-30 vuotiaita kloppeja. Eli sä olet nyt aika huonossa asemassa ellei oman ikäiset kelpaa.

Viimeksi muokattu:
Minäkään en tuon toisen vastaajan tavoin huolisi yhden yön suhteita lainkaan, joten ei kiitos.

Mitä ikään tulee, niin olet viisi vuotta nuorempi kuin mieheni eli vain muutaman vuoden minua vanhempi, eli toisin sanoen vähän liian nuori. Ikäkysymys on mielestäni tässä vähän hassu, ellei tässä sitten tosiasiassa haluta kysyä, että kuinka moni 20-vuotias nainen olisi halukas - tai vaihtoehtoisesti kuinka moni 70-vuotias nainen olisi halukas...

Kumpi on 40 alle 10:llä kumppanilla, mies vai nainen? En alkaisi edes kaljabaarijuttusille miehen kanssa, jolla on noin onneton kommunikointikyky.

Viimeksi muokattu:
Kyllä tuo vähän siltä kuulostaa, että aloittaja haluaa tietää onko sellainen nainen, joka on iältään 40, jolla on ollut alle 10 kumppania ja joka on vielä hieman ujokin, kiinnostunut yhden yön jutusta miehen kanssa...

Yhteistyössä