L
"Lähihoitaja"
Vieras
Itse olen lähihoitaja koulutukseltani ja aion hakea sairaanhoitajan aikuiskoulutukseen. Sinne otetaan vain pieni määrä opiskelijoita joten saa nähdä miten käy, mutta ei siinä mitään häviä jos siihen hakee. Päiväkoulutukseen en enää halua joten nuorisopuoli on pois suljettu vaihtoehto. Aikuiskoulutuksen pystyisi tekemään monimuotona töiden ohessa, toki aina välillä lähipäiviä.
Jos en nyt pääse koulutukseen, niin jatkan töitä lähihoitajana ja haen myöhemmin uudestaan koulutukseen.
Jos en nyt pääse koulutukseen, niin jatkan töitä lähihoitajana ja haen myöhemmin uudestaan koulutukseen.