Kuinka moni on hakenut tai hakee yhteishaussa johonkin koulutukseen? Mikä ala?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lähihoitaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lähihoitaja"

Vieras
Itse olen lähihoitaja koulutukseltani ja aion hakea sairaanhoitajan aikuiskoulutukseen. Sinne otetaan vain pieni määrä opiskelijoita joten saa nähdä miten käy, mutta ei siinä mitään häviä jos siihen hakee. Päiväkoulutukseen en enää halua joten nuorisopuoli on pois suljettu vaihtoehto. Aikuiskoulutuksen pystyisi tekemään monimuotona töiden ohessa, toki aina välillä lähipäiviä.

Jos en nyt pääse koulutukseen, niin jatkan töitä lähihoitajana ja haen myöhemmin uudestaan koulutukseen.
 
Mä meinasin hakea myös sairaanhoitajaksi opiskelemaan tai jatkamaan opintoja, mulla on n. puolet jo käyty mut jäi kesken aikanaan. Lähihoitaja minäkin. Meilläpäin vaan kuulemma hakijoita tammikuussa alkavaan koulutukseenkin oli ennätysmäärä, että saa nähdä miten käy. Aikuispuolelle minäkin haen, kun sitten saa lastenhoidon järkättyä paremmin.

Tsemppiä vaan sitten kaikille hakijoille :)
 

Yhteistyössä