Kuinka moni on suutuspäissään sanonut...

En ole sanonut ikinä, enkä sano jos en sitä tarkoita oikeasti. Jos kaverini sanoisi noin ihmisestä, niin en olisi sen jälkeen ikinä tekemisissä hänen kanssaan, kun ei tietäis millon se on tosissaan ja milloin ei. Itse en ole koskaan tykännyt, että tappamisesta vedetään huumoria
 

Yhteistyössä