Kuinka moni pettänyt puolisoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiphei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No herranjestas! Ei kai nyt kukaan pidä pettämisenä vieraista fantasioimista? :laugh:

No tässähän jätettiin se pettämisen taso itse päätettäväksi, ja on kuitenkin sellainen juttu jota en miehelle kertoisi... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nymphi:
No herranjestas! Ei kai nyt kukaan pidä pettämisenä vieraista fantasioimista? :laugh:

No tässähän jätettiin se pettämisen taso itse päätettäväksi, ja on kuitenkin sellainen juttu jota en miehelle kertoisi... ;)

No, kai minäkin sitten olen pettänyt miestäni, jos olen fantasioinut seksielämästä jonkun muun kanssa, kuitenkaan toteuttamatta sitä, enkä todellakaan toteuttaisi! :O Mut joo, siis sun kaa oon samaa mieltä siitä et en mäkään kertois siitä mun miehelle. Mut melko varmasti voin sanoa, että aika moni tekee sitä, fantasioi...

Jos nyt jätetään fantasiat pois tästä keskustelusta.

Kertokaapa vielä että kuinka kauan pettäminen kesti ja miten mies sai tietää? Entä onko jonkun mies pettänyt "kostoksi"?

Alkuperäinen kirjoittaja Nymphi:

Mä jo pelästyin, että joku tosiaan pitää sitäkin pettämisenä :D Mulla ainakin on niin vilkas mielikuvitus että ei mitään rajaa ;)

Siinä vaiheessa kun petin oli erosta jo puhuttu muutamaan kertaan aiemmin. Suhde oli käytännössä aika finaalissa. No, tämä raskauteni joka syrjähypystä seurasi deletoi kyllä suhteemme sitten lopullisesti. Halusin kuitenkin lapsen pitää joten emme nähneet muuta vaihtoehtoa kuin erota.

Väleissä olemme kaikesta huolimatta exän kanssa ja tulemme aina olemaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Jos nyt jätetään fantasiat pois tästä keskustelusta.

Kertokaapa vielä että kuinka kauan pettäminen kesti ja miten mies sai tietää? Entä onko jonkun mies pettänyt "kostoksi"?

Petin ensimmäistä miestäni kahden eri miehen kanssa. Eka suhde kesti puolisen vuotta (mutta oli pelkkää "esileikkiä" koko ajan, ei yhdyntää). Toinen suhde kesti edellisen suhteen loppumisesta omaan loppumiseensa eli erosin pettämästäni miehestä siinä välissä, kesti kolmisen kuukautta ennenkö jätin ekan exäni.

Ei ex ikinä saanut tietää tai ainakaan ei sanonut mitään ikinä, eron jälkeenkään.

Olen pettänyt nykyistä aviomiestäni neljän eri miehen kans. Ihan loppuun asti menny kaikkien kans. Kaks oli yhen illan juttuja. Kahen kans oli suhde. Mies ei tiedä enkä kadu.

Exääni petin ja siihen se neljä vuotta kestäny suhde kaatukin. Yritti antaa anteeks muttei kyenny siihen. Nykystä miestäni en oo pettäny, enkä petä. Tyhmää touhuu koko saakelin pettäminen ja miks satuttaa toista jos sitä rakastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Vieras (viesti 16.53): Miksi et kadu?

En tiiä. Omalta mieheltä en seksiä saa ku tosi harvoin. Oon sille puhunu monet kerrat kuinka paha olo on ku oma mies ei halua. Mut eipä se siltikään anna. Ero kai tässä alkaa oleen eessä. Muutenki suhde ollu pitempään ihan umpikujassa.

Riippuu keneltä kysytään. Mies oli muuttamassa seuraavalla viikolla pois kotoa, minun mielestäni ei ollut pettämistä, miehen mielestä oli. Ihan loppuun asti kävi se kahden illan suhde.

Yhteistyössä