Kuinka moni ulkoilee lastensa kanssa, vaikka sataa?

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
Siis oikein kunnolla sataa. Tästä poisluetaan, koiran ulkoiluttaminen, jokin pakollinen tärkeä meno yms. Kuinka moni ulkoilee, pelkäästä ulkoilemisen ja sadevaatteiden pukemisen riemusta?

Väitän, että 9/10 laittaa videot päälle, ja sanoo "nyt ollaan sisällä, kun sataa" :D (videoiden katsomisen voi halutessaan korvata myös muulla tekemisellä)

Kun noi pakolliset menot laskettiin pois eli kauppareissut, koiran ulkoilutukset, neuvolassakäynnit yms, niin en mä kyllä lasten ollessa pieniä sateella mennyt hiekkalaatikolle istumaan. Sadepäivinä leivottiin, askarreltiin jne

Ehei...me ulkoillaan!!Mä pidän sateesta ja lapset pitää sateesta!!mä muistan sen niin hyvin kun äiti puki meidät aina pihalle sateella ja minusta se oli lähes hauskinta ulkoilua se sateessa poukkoilu! :D
Ei ole kauan kun juuri muistelin sitä äitini kanssa...

Me tykätään kanssa koko perhe sateesta =)

Kun on kunnon sadevehkeet niin voi pomppia lätäköissä ja liirata pyörällä niiden kohdalta niin kovaa kuin pyörästä lähtee..

Lapset on todella väsyneitä sadevesiulkoilun jälkeen, nukkuvat kuin tukit =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
ei kaatosateessa mutta pikkunen tihkusade ei menoa pihalla hidasta =)

Tihkusade oli poisluettu, tässä haetaan osallistuja, jotka ulkoilee vaikka "sataisi vanhoja ämmiä kirves perseessä" :D

sitten vois mennä jo liian extremen puolelle ulkoilu :laugh:

Tihkusade oli poisluettu, tässä haetaan osallistuja, jotka ulkoilee vaikka "sataisi vanhoja ämmiä kirves perseessä" :D

minä satun olemaan juuri tämmöinen henkilö, joka ulkoilee vaikka ämmiä tulisi alas. En kestä yhtään olla neljän seinän sisällä muutamaa tuntia pidempään.

keskiviikkona oltiin siinä kauheassa ukonilmassa ja kaatosateessa metsäretkellä eväitä syömässä :laugh:

Mä kyllä katsoin, että ne koiran ulkoilutukset ja kauppa-, apteekki-, posti- yms reissut riittivät lapsille sadepäivän ulkoiluiksi. Hyvin pomppivat lätäköissä, vaikkei hiekkalaatikolla tai leikkipuistossa oltukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

minä satun olemaan juuri tämmöinen henkilö, joka ulkoilee vaikka ämmiä tulisi alas. En kestä yhtään olla neljän seinän sisällä muutamaa tuntia pidempään.

keskiviikkona oltiin siinä kauheassa ukonilmassa ja kaatosateessa metsäretkellä eväitä syömässä :laugh:

kuulostaa makeelta!!!

Kaikesta huvittavinta sateessa ulkoillessa on se,että kanssaihmisiltä saa sääliviä katseita kun karavaanin kanssa menee ulkona kauheassa tuiskeessa!
Ei ole montaa päivää ku mentiin ulkoilun yhteydessä siwalla käymään.oli tosi kova sade ja tuuli.Kaikki kyyläsivät hyvin osaanottavasti että nuo raukat menee tuolla sateessa...me nautimme siitä :D

Gluteus Maximus, kannattaakohan olla metsässä ukonilmalla.

Me ollaan lasten kans ulkona oli keli mikä tahansa. Ja ku huomataan et sataa niin huudetaan et ulkona sataa, äkkiä ulos. sehän on huisan hauskaa. Ukonilmalla en vie lapsia ulos, ei ole mielestäni turvallista.

:ashamed: :ashamed: no kääk ei tietenkään. Mä olen niin pöljä ja huono äiti et me ulkoillaan tasan sillon, kun ilma on ulkona mukava, eikä tarvi äiteen eikä pojan märissä tamineissa kulkea. Meillä ei tykätä nihkeydestä ja nahkeudesta joten kuivaa sen olla pitää paitti miehen kans kaksin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Akkavalta:
Gluteus Maximus, kannattaakohan olla metsässä ukonilmalla.

Me ollaan lasten kans ulkona oli keli mikä tahansa. Ja ku huomataan et sataa niin huudetaan et ulkona sataa, äkkiä ulos. sehän on huisan hauskaa. Ukonilmalla en vie lapsia ulos, ei ole mielestäni turvallista.

Kuule ei ole sen vaarallisempaa kuin Helsingissä kävely keskellä päivää! Ukkonen ei ollut päällä.

Yhteistyössä