Kuinka moni yh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono äitikö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, ei kyllä tulis mieleenkään! Kun en ottanut silloinkaan, kun parisuhteessa elin. :D Jos lapsi kotona, itsellä aina nollatoleranssi. On toinen aikuinen tai ei, selvä tai ei. En ole tiukkis, mutta pelkään niin paljon, että se vahinko sattuu just sillon, kun olen humalassa, enkä toisaalta halua 3v lapseni vielä toistaiseksi näkevän äitiä "kännissä"... Mä ehdin tahtoessani ihan hyvin juoda sillon, kun lapsi isällään tai mummulassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti minäkin:
No olen kyllä juonut. En kyllä kannusta änkyrä känneihin mutta muutamassa oluessa ei ole mitään pahaa. Ei ole meillä yh-äideillä aina sitä hoitajaa lähinurkilla jos joskus sattuu onnistamaan niin että voisi yhden illan omistaa itselleen. Yleensä me yh:t ollaan vastuussa 24/7 ja päivätyöt siihen päälle. Ja sitten jos esim. on vapaapäivä seuraavana päivänä niin olen kyllä juonut useammankin oluen ja that`s it.

aivan,sinä sinä ja sinä,muulla ei mitään väliä!! alaikäisten lasten äitinä saisit hävetä! olisit ottanut vastuun siinä vaiheessa,kun lapsia rupesit vääntämään. ei tollanen omahyväinen elämä sovi äidille,varsinkaan yh:lle kun ei ole sitä toista vastuunkantajaa perheessä. ei voi ku ihmetellä miten saatte viel lapsenne pitää JUOPOT omahyväiset ämmät!

Pakko kommentoida tulevana yh:na, yksin koko odotusajan piakkoin lähikäyneenä. MINÄ olen juuri se joka tässä vastuun kantaa!!!!!!! Jos mies lähtee lipettiin (vaikka on ollut mukana suunnittelemassa ja on jo yli kolmekymppinen yms yms) on sentään edes toinen vanhemmista vastuunsa kantamassa. Sivuaa kaukaa alkuperäistä aihetta mut korpeaa nuo kommentit joissa yh:t lasketaan vastuuttomiksi luusereiksi.

No miltä nää kommentit susta vaikuttaa?Vastuullisilta vanhemmilta?Se on niin että yks pilaa kaikkien maineen

Tällä koko palstalla on luultavasti enemmän näitä kellä on koko perhe koossa, ja heillä noi väläykset useimmiten on vähemmän fiksuja, joten eikös ne sitten pilaa meidän ei yksinhuoltajien maineen? On meinaan sen verran ala-arvosta ja usein jopa mielenvikasta sakkia, ainakin viestien perusteella..

Ei voi muuta sanoa kuin että hohhoijaa. Kyllä se on niin, että oikeat ongelmatapaukset ei kirjoittele tänne eikä eikä edes omista nettiä. Kyllä ne on ihan toisenlaisissa ympyröissä, huumeitten käyttäjistä puhumattakaan. Terveisin se sossun täti. En kannusta ketään juomaan saati yh:äitiä kännäämään mutta asia on niin että ongelma-tilanteet ei synny siitä että joku juo muutaman - kuusi olutta ja kirjoittaa siitä tänne.... Tulkaa katsomaan sitä arkipäivää meidän näkökulmastamme niin tiedätte mitä on päihdeongelma.

Minua ihmetyttää, että miten se vahinko sattuisi lapsen nukkuessa? On kyllä todella kerran vuosisadassa-tapaus, jos vaikka katto putoaa lapsen päälle, tms. Tottakai, jos lapsi on kipeä, ei kukaan täysjärkinen juo, koska riski on olemassa. Mutta terve lapsi harvoin sairastuu keskellä yötä niin pahasti, että päivystykseen on vietävä. Tietääkö kukaan ainoatakaan tapausta?

Ja toinen asia taas on, että ainakin itse soittaisin siskoni viemään lapsen päivystykseen, jos tällainen tilanne sattuisi tulemaan! Ihan sama tilanne, kuin jos lastenhoitaja olisi ollut hoitamassa, ei silloinkaan voisi itse mennä päivystykseen lapsen kanssa. Tai sitten vaikka naapurin pyytäisi, tuskimpa hänkään tuollaisesta "kerran vuosisadassa"-tapauksesta pahastuisi...

Yhteistyössä